וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קרטיס גרנדרסון לא נרגע

11.8.2011 / 10:24

האאוטפילדר של היאנקיז רשם שני הומרים ב-3:9 על האיינג'לס. ניצחון לחימנז וקליבלנד על דטרויט, אגלה ממשיך את הרצף

קרטיס גרנדרסון שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Kmonicek, AP
מי פילל שהוא יהיה כל כך לוהט? גרנדרסון/AP, Kathy Kmonicek

את העונה שקרטיס גרנדרסון עובר בניו יורק יאנקיז אפשר להגדיר באנדרסטייטמנט כעונת פריצה. האאוטפילדר של הפסים רשם הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד שני הומראנס והגיע כבר ל-31 העונה ב-3:9 על לוס אנג'לס איינג'לס. רובינסון קאנו הוסיף הומר משלו, והיאנקיז צימקו את הפער מבוסטון למשחק אחד, לאחר שג'ון לסטר והרד סוקס הפסידו במינסוטה 5:2.

קליבלנד מחצה את דטרויט 3:10 תחת שרביטו של אובלדו חימנז, שהגיש שמונה אינינגים מוצלחים עם שישה סטרייקאאוטים. ג'ייסון קיפניס הלוהט הוסיף הומר, והפער בראש ה-AL מרכז הצטמק לשני משחקים. טמפה ביי עברה את קנזס סיטי 7:8, טורונטו גברה על אוקלנד 4:8, בולטימור הכניעה את שיקגו וייט סוקס 4:6 וסיאטל תקעה מקל בגלגלי טקסס עם ניצחון 3:4.

ב-NL, פילדלפיה נקלעה לפיגור 6:0 בלוס אנג'לס מול הדודג'רס, אבל הפכה את התוצאה בסיוע הומר של ריאן הווארד וניצחה 8:9. דני אגלה מאטלנטה רשם משחק 31 ברציפות עם חבטה אחת לפחות, הברייבס רשמו סוויפ על פלורידה, 2:6. פיטסבורג ניצחה בסן פרנסיסקו 2:9 ואריזונה ניצלה, סופסוף, את המעידות של הג'איינטס כדי להעפיל לראש בית המערב עם ניצחון 3:6 על יוסטון.

מילווקי הלוהטת כופפה את סנט לואיס 1:5 והפער שלה מהקרדינלס גדל לחמישה משחקים. סן דייגו חלפה על פני ניו יורק מטס 5:9, סינסינטי עברה את קולורדו 2:3 ושיקגו קאבס רשמה ניצחון על וושינגטון 2:4.

אובלדו חימנז שחקן קליבלנד אינדיאנס. Amy Sancetta, AP
לזה בדיוק התכוונו בקליבלנד. חימנז/AP, Amy Sancetta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully