וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: זגורי סיכם בקבוצה, שדורשת אופציה לרכישה

10.8.2011 / 18:39

נציגו של השחקן סיכם בקבוצה של ראובן עטר, שרוצה לשמור אפשרות לרכוש אותו בתום העונה. נמשך המו"מ על חן עזרא

עורך דינו של קשר מכבי חיפה ישראל זגורי נפגש עם ראשי מכבי נתניה וסיכם את תנאיו בקבוצה לקראת העונה הבאה. מה שמפריד בין השחקן לחתימה בקבוצה כרעג היא הדרישה של נתניה לקבל אופציה לרכישתו של השחקן בתום העונה. בין הקבוצות מתקיים מו"מ לגבי העניין ואם הצדדים יגיעו להבנה בסוגית האופציה, השחקן יחתום כבר מחר בקבוצה.

בתוך כך, שני המועדונים ממשיכים לנהל מו"מ גם על העברתו של חן עזרא למכבי חיפה, כשהשחקן עצמו לא היה מתנגד לשחק אצל הירוקים כבר העונה, אם כי נראה שההעדפה לגביו היא לצרפו רק בעונה הבאה.

הטירוף החל: מכבי חיפה מכרה בתוך פחות מיממה כ-5000 כרטיסים לקראת המשחק מול גנק, אותה תארח באצטדיון רמת גן במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי הבא. יש לציין, חיפה הנפיקה בסך הכל 32 אלף כרטיסים למשחק, כשהמכירה ביומיים הראשונים היא למנויים בלבד.

ההערכה היא שעד מחר יירכשו כ-10 אלף כרטיסים בקופות משרדי 'גרבר', כאשר ב-19:00 בערב מחר יוכלו גם אוהדים שלא מחזיקים במנוי לרכוש כרטיסים למשחק. בחיפה מרוצים מהמכירה ומצפים שכל הכרטיסים שהוצאו למכירה ייחטפו עד תחילת השבוע הבא.

מועדון מכבי חיפה התייחס למחירים הגבוהים יחסית באתר הרשמי שלו: "אצטדיון קרית אליעזר אינו עומד בקריטריונים של אופ"א ובלומפילד תפוס על ידי התל אביביות. אי לכך נאלצנו להחליט על מעבר לאצטדיון הלאומי ברמת-גן. משמעות הדברים כי עלויות הפקת משחק בליגת האלופות עשויות להגיע ל-1.5 מיליון שקל בקירוב וזאת כדי להתאים האצטדיון לרמה הנדרשת על ידי אופ"א.

"בהשוואה לתקופה בה שיחקנו נגד רד בול זלצבורג לפני שנתיים, חלה עליית מחירים משמעותית בהפקת משחק בסדר גודל שכזה: שכירות האצטדיון, אבטחה, שמירה ושיטור, עלייה של כ-30% וכן עלייה בשכירות של אמצעי אבטחה נדרשים ועליית מחירים של כל התשתיות שהוקמו לצרכי המשחק הנוכחי".

במשא ומתן בין האלופה לחטאפה הספרדית בעניין פיטר מסיללה, לא נרשמה כל התקדמות. במועדון מנסים להגיע לסיכום לגבי מכירתו של המגן הדרום אפריקאי ומעדיפים לא להשאילו, אם כי שתי האופציות פתוחות.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully