וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תפתח במו"מ להחתמת איימוס קולי

ניצן שירזי מעוניין בליברי הנבחן ויואב כץ ייפגש עם עורך דינו שחר גרינברג כדי לסגור את הפרטים. אלירן ג'ורג' החל להתאמן

הפועל חיפה ממשיכה במאמצים להתחזק לקראת העונה הבאה ומחר (חמישי) אמורים יואב כץ ועורך דינו של החלוץ הנבחן איימוס קולי, שחר גרינברג, להיפגש במטרה לסכם באופן סופי את החתמתו של הליברי. קולי נבחן בתקופה האחרונה והמאמן ניצן שירזי מעוניין להחתים אותו. אם הצדדים יגיעו להבנות, הליברי יהיה זר השני בסך הכל של הפועל חיפה אחרי סטפן דנקוביץ' שנחת בארץ בשבוע שעבר.

עוד במסגרת החיזוק, המגן הימני, אלירן ג'ורג, ערך היום אימון בכורה בקבוצה. האדומים מהכרמל עדיין לא מחזיקים בסיכום עם ג'ורג ומכבי תל אביב על השאלתו, אולם הדברים אמורים להיסגר בקרובה ונראה כי המגן הצעיר יגיע במקומו של עומר ורד שבעונה שעברה הושאל בעצמו ממכבי תל אביב.

עוד בקבוצה: החלוץ אמיר אבו ניל שעל פי דרישתו של הבלעים יואב כץ היה אמור לעמוד לוועדת משמעת לאחר שהתבטא נגד המועדון, החרים היום את אימון הקבוצה ובקבוצה לא מתכוונים לעבור לסדר היום על התנהגותו. לאור ההתנהלות של החלוץ, גם השדרוג המתוכנן עבורו בינואר נראה כרגע בספק ואם לא ישוב לאימונים הוא ישלח ליציע.

בדיקת ה-MRI שעבר החלוץ משה ביטון לא העלתה ממצאים והוא חזר היום לפעילות מלאה. הברזילאי דוס סנטוס ייבחן בשבת בגביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully