וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: תומר בן יוסף סיכם לעונה נוספת

10.8.2011 / 12:27

אחרי מו"מ ארוך ולמרות שהחזיק בהצעה ממכבי פ"ת, הבלם הוותיק ימשיך לעונה שביעית. מספר בלמים זרים ינחתו למבחנים

אחרי המתנה של קרוב לחודשיים, פיצוץ במו"מ, הצעה ממכבי פתח תקוה ואיום להחרים את האימונים, תומר בן יוסף ובית"ר ירושלים הגיעו היום (רביעי) לסיכום על המשך דרכו של השחקן בבית"ר ירושלים. בן יוסף אמר: "אני שמח מאוד להמשיך עונה נוספת בבית"ר ירושלים, זה הבית שלי וחלק בלתי נפרד ממני ואני שמח לשחק עונה נוספת בקבוצה. בית"ר ירושלים עבורי זה יותר מקבוצה, זה בית חם ולרגע לא היה לי ספק שלא אמשיך עוד עונה בקבוצה".

הבלם שיהיה בן 32 בחודש הבא, הגיע לבית"ר ממכבי פתח תקוה לפני שש עונות ומבחינת המאמן דוד אמסלם נחשב לעמוד התווך של ההגנה לקראת העונה הקרובה, בעיקר בשל הניסיון שלו והעובדה שמדובר בקבוצה שמרבית הסגל שלה שחקנים צעירים. בן יוסף צפוי להרוויח כ-100 אלף דולר בעונה הקרובה.

לאחר חתימתו של משה מישאלוב בהפועל עכו, במועדון נחושים למצוא בלם זר איכותי שישחק לצד בן יוסף ובשבועיים הקרובים צפויים להגיע מספר בלמים למבחנים, בראשם דוד גמזרדאשוילי הגאורגי שיגיע כבר בימים הקרובים. בקבוצה מקווים שבסופה של אותה רכבת אווירית ימצא בלם ראוי לאייש את המשבצת ולייצב את ההגנה שנראתה רע מאוד בשני משחקי גביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד והפועל באר שבע.

מי שהחל היום בהתרשמות בבית"ר הוא הבלם/קשר אלירן סיימון מהפועל כפר סבא. סיימון הגיע למספר ימי התרשמות לבקשתו ובסופם יקבלו אמסלם ועוזרו איציק עובדיה, החלטה לגביו. משחק האימון שהיה אמור להתקיים היום נגד עירוני בת ים, בוטל.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully