וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פתאום קם אבראו

10.8.2011 / 11:17

האקס-יאנקי בובי אבראו חבט מולם לשני הומרים והעניק לאיינג'לס ניצחון 4:6. עוד משחק עם חבטה לאגלה, הרצף על 30

בובי אבראו שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Kathy Kmonicek, AP
לא שכח לחבוט. אבראו/AP, Kathy Kmonicek

בובי אבראו לא רווה נחת בשנים האחרונות. בגילו המתקדם, 37, החובט של לוס אנג'לס איינג'לס הוא כבר לא מה שהיה, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) בברונקס הוא נזכר כמה גדול הוא יכול להיות. אבראו חבט לשני הומרים, השני שבהם על מריאנו ריברה באינינג התשיעי, והעניק לאיינג'לס ניצחון 4:6 בפתיחת הסדרה. טקסס הצליחה לשמור שוב בשיניים על המקום הראשון, לאחר 6:7 על סיאטל.

בוסטון ניצחה במינסוטה 3:4 והנחילה לטווינס הפסד שישי ברציפות. טמפה ביי עברה את קנזס סיטי 0:4 עם תשעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים של ג'יימס שילדס. אוקלנד גברה על טורונטו 1:4 ושיקגו וייט סוקס כופפה את בולטימור 3:4. עוד בבית המרכז, קליבלנד ניצחה את דטרויט 2:3 ב-14 אינינגים בזכות פגיעה של דייויד פאולי בקוסקה פוקודומיי כשהבסיסים היו מלאים. הפער בין השתיים עומד על שלושה משחקים לזכות הטייגרס.

ב-NL, פילדלפיה שמרה על יתרון 8.5 משחקים מאטלנטה לאחר 1:2 בלוס אנג'לס על הדודג'רס. קליף לי הגיש שמונה אינינגים, במהלכם קטל עשרה חובטים בסטרייקאאוט, כשבנוסף הוא חובט להומר השני שלו העונה. מרטין פראדו מהברייבס רשם סינגל מנצח שהתווסף להומר מוקדם שלו ב-3:4 על פלורידה. לדן אגלה הספיקה חבטה אחת כדי להגדיל את רצף המשחקים שלו עם חבטות ל-30.

פיטסבורג חזרה להפסיד, 6:0 בסן פרנסיסקו, כשמדיסון במגארנר מטגן עשרה חובטים של הפייראטס בשבעה אינינגים. מילווקי נראית בדרך הבטוחה לפלייאוף לאחר 3:5 על סנט לואיס, שהגדיל את יתרונה בבית המרכז לארבעה משחקים. קולורדו ניצחה בסינסינטי 2:3 את הרדס המתפוררים. אריזונה גברה על יוסטון 9:11 ועדיין מזנבת בסן פרנסיסקו. ג'סטין אפטון הלוהט הוסיף הומר וארבע הכנסות רצים במשחק הזה. וושינגטון גברה בשיקגו על הקאבס 1:3, ניו יורק מטס שוב ניצחה על חודה של ריצה את סן דייגו, 4:5.

קליף לי שחקן פילדלפיה פיליז עם שיין ויקטורינו. Jae C. Hong, AP
מישהו יוכל לעצור את קליף לי והפיליז בפלייאוף?/AP, Jae C. Hong

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully