וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בית ב': סוף כל סוף דרבי בפתח תקוה

9.8.2011 / 21:55

מרקו בלבול צפוי לפתוח עם קובי גנון כבלם ליד ניצן דמארי. בהפועל צפוי לנדאו לפתוח עם אפרים בוגלה הצעיר בחוד

האם מרקו בלבול מצא פתרון חדש לעמדת הבלם? בהיעדרו של שחקן שיחליף את מורד מגמאדוב, המאמן תרגל את קובי גנון בעמדת הבלם והוא צפוי לפתוח בדרבי היום (18:30, אין שידור) לצדו של ניצן דמארי במרכז ההגנה. אורי אוזן וטל מעבי ישחקו באגפים, לפני לירן שטראובר.

המאמן יעלה בהרכב לראשונה עם צמד הקשרים הזרים שהחתים, מריו צארביץ' וג'סטיס וומפור. מרואן קבהא הצעיר וטל בן חיים ישלימו את הקישור. בחוד, ישתפו פעולה עומר גולן וויקטור מרעי. נסטיה צ'ה מתאמן עם הקבוצה והודיע שיעזוב באופן סופי אם לא יוחתם עד יום חמישי. כזכור, מחלוקות בין עמוס לוזון לבלבול מונעות כרגע את החתמתו. בלבול אמר לשחקנים: "כולכם תגיעו מחר למגרש ורק אז אודיע מי לא יהיה בסגל. כולכם תתכוננו כאילו אתם בהרכב".

במכבי פתח תקוה עוקבים בדריכות אחרי המשא ומתן בין תומר בן יוסף לבית"ר ירושלים, ובמידה והבלם לא יחתום בקבוצתו עד מחר, הוא עשוי להגיע למלאבס. במקביל ינחת בקבוצה הבלם מגאנה דוקו פרנסיס למבחנים.

יממה לאחר ההודעה שקיבלה לפיה תישאר בליגה, גם בהפועל פתח תקוה ערכה אימון מסכם. לגילי לנדאו לא היו הרבה ברירות בגלל הסגל הקצר שלו. אוסטין אג'ידה יפתח בשער, כשבהגנה ישחקו אייל שן, גל כהן, דניאל אדו ויגאל אנטבי. בקישור תורגלו פביאן סטולר, לורן בן ארי, יניב לוזון, גיא צרפתי וגיא דיין. בחוד אמור לפתוח אפרים בוגלה הצעיר.

18:30, איצטדיון רמת גן. שופט: אסף קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully