וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בלם נבחרת סלובניה בדרך להתרשמות

8.8.2011 / 22:03

מיטייה מורץ (28), ששיחק ב-2007/08 במכבי הרצליה, עשוי לנחות כבר השבוע. בקבוצה לא מוותרים על פביאן סטולר

מיטייה מורץ, בלם נבחרת סלובניה (28), צפוי להגיע להתרשמות בבית"ר ירושלים בשבוע הקרוב. בשנתיים האחרונות שיחק הבלם שרשם 14 הופעות בנבחרת בקבוצת פנטוליקוס היוונית שעלתה לליגה הראשונה ורשם 25 הופעות בשורותיה, כאשר בשנה שעברה ובינואר האחרון עבר ללינגבי מדנמרק ושיחק בשורותיה חמישה משחקים עד לתום העונה. בדרכו האירופית הגיע גם למכבי הרצליה בעונת 20082007 ולאחר מכן שיחק בצסק"א סופיה ובסלביה סופיה הבולגריות. הופעתו האחרונה בנבחרת הייתה ב-2009. מעבר להיותו בלם, מורץ מתופקד גם כמגן ימני.

למרות הישארות הפועל פתח תקוה בליגת העל, בבית"ר ירושלים עדיין מנסים לצרף את הקשר השווייצרי פביאן סטולר לקבוצה, במיוחד אחרי שהתברר ששאלת צירופו אינה נוגעת כלל לליגה בה תשחק פתח תקוה. מבדיקות שערכה בית"ר, התברר כי היא תוכל לצרף לשורותיה את השחקן, ולאחר ט' באב מתכוונים במועדון לפעול בנושא. כמו כן, יצוין בנוגע לגל כהן כי הישארותה של הפועל פתח תקוה בליגה, הורידה את שמו כחיזוק אפשרי לבית"ר.

לבלם/קשר משה מישאלוב יש בשלב זה הצעה טובה ב-25 אחוז מהפועל עכו לשנתיים והוא צפוי, לאחר צום ט' באב, לקבל את ההחלטה לעלות צפונה. בנוגע לתומר בן יוסף עדיין אין חדש. הפערים בין בית"ר לבן יוסף קטנו ולאחר ט' באב צפוי השחקן, שמחזיק גם בהצעה ממכבי פתח תקוה, לשבת עם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, ולנסות לסכם על חוזה.

שני השחקנים, מישאלוב ובן יוסף, שוחחו במהלך אימון הבוקר עם המאמן דוד אמסלם על מצבם, והאחרון הדגיש בפניהם שוב את רצונו לראותם בקבוצה, ומבחינתו הם שני השחקנים הראשונים שיוחתמו לפני כל שחקן רכש אחר. בנוגע לחלוץ, בבית"ר הבינו ממכבי חיפה כי בשלב זה אלון תורג'מן לא ישוחרר, וייתכן שכבר בשבוע הבא ינחתו זר או שניים למבחנים.

בעניין אחר. שחקני הקבוצה עברו היום (שני) יום לא שגרתי של אימונים. את אימון הבוקר העבירו השחקנים בשיעורי פילאטיס במתחם ה"הולמס פלייס" במבשרת ציון ואילו באימון הערב עברו בדיקות כח ומאמץ ומבדקים רפואיים. בסך הכל, בתקופה לא כל כך נעימה מבחינה מקצועית הייתה אווירה טובה והשחקנים הרגישו יציאה מהשגרה ומהלחץ.

"לא היה מחנה אימון והמצב המקצועי לא טוב, אז כל דבר לא שגרתי עוזר ועושה טוב לכולם", אמר אחד משחקני הקבוצה. "לפעמים בבית"ר ניצחון אחד הופך את כל האווירה ונקווה לעשות את זה נגד הפועל ראשון לציון. יש 6-7 קבוצות שאנחנו יכולים להתמודד נגדן יפה ולא צריכים לחכות לחיזוק כדי להשיג תוצאות טובות נגדן".

עדכון ראשון: 19:36

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully