וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה וולף נעצר בחשד לניסיון להברחת מכשירים סלולאריים

8.8.2011 / 15:06

שופט הכדורגל לשעבר, שמשמש כחבר בוועדה המקצועית של איגוד השופטים, נחשד בסיוע להברחות בגובה מיליון שקל

ארנון טמיר, רועי בניטה, בני בוכריס, ואריה וולף (המשמש חבר בוועדה המקצועית של איגוד השופטים), החשודים בפרשה של הברחת מאות מכשירים סלולאריים בשווי של למעלה ממיליון שקל, נשלחו היום (שני) למעצר בית בן ארבעה ימים, כך קבע בית משפט השלום בחיפה, כבוד השופטת מירב קלמפנר נבון.

כמצוין בבקשה שהוגשה לבימ"ש ע"י מחלקת חקירות מכס ומע"מ חיפה ברשות המסים, נחקרת ביחידה פרשייה מסועפת של הברחת מכשירים סלולאריים מתוחכמים מסוג גלקסי S 2 ואייפון 4 . אתמול בשעות הלילה נתפסו החשודים בנתב"ג, כשהם מנסים להבריח מאות מכשירים סלולאריים.

כפי שעולה מהבקשה, טמיר, בניטה ובוכריס נעצרו עם הניסיון לעבור במסלול הירוק. אריה וולף, המשמש כחבר בוועדה המקצועית של איגוד השופטים, נעצר בחשד כי ניצל את מעמדו וקשריו לסייע לחברי הרשת בהברחה.

בהתאם להחלטת בית המשפט החשודים נעצרו למעצר בית מלא בן ארבעה ימים, וכן נדרשו להפקיד ערביות כספיות, תוך התחייבות לא ליצור קשר עם מעורבים נוספים בפרשה וכן עוכבה יציאתם מהארץ למשך 180 יום.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה בתגובה רשמית: "חקירתו של שופט הכדורגל לשעבר, אריה וולף על ידי רשות המיסים מתמקדת במעשיו כאדם פרטי. ברמה האישית אנו מאחלים לו כי החקירה תסתיים ללא כל אשמה בעניינו".

  • עוד באותו נושא:
  • אריה וולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully