וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאריה קינגסטון: "ארשבין קרא לי קוף"

נועם אשל

8.8.2011 / 13:38

הגזענות הנוראית ברוסיה, ההפגנות בעדו בגאנה, הדמיון ליוסי בניון והקשר המיוחד עם ניר קלינגר. לאריה קינגסטון, אקס הפועל תל אביב והגאון החדש של באר שבע, חוזר לליגת העל ("אחת הטובות בעולם"). עכשיו הוא מספר בלי חשבון על כל מה שעבר. ראיון פתיחת עונה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לאריה קינגסטון (30), שחתם בחודש יולי לשנתיים בשורות הפועל באר שבע, נחשב לתקווה הגדולה של הקבוצה, ולאחד השחקנים עליהם בונה ניר קלינגר שיובילו את הקבוצה שלו כמה שיותר גבוה. הקשר שברזומה שלו 41 הופעות בנבחרת גאנה, שיחק כבר בישראל בעונת 2003/04, במדי הפועל תל אביב. מאז עבר בסובייטוב, טרק גרוזני ולוקומוטיב מוסקבה ברוסיה, הארטס הסקוטית ו-ויטסה ההולנדית.

קינגסטון מספר על הסיבות בגללן הוא חזר לישראל: "זה מקום שתמיד נהניתי בו, תמיד ידעתי שאני רוצה לחזור לכאן לפני שאני מסיים את הקריירה. הליגה כאן היא אחת הטובות בעולם כרגע, הרבה שחקנים יצאו מישראל לשחק באירופה. צריך לזכור שיוסי בניון מייצג את ישראל באירופה, ויש כאן שחקנים טובים ולכן אסור לזלזל בליגה בישראל, זו לא ליגה גרועה, זו ליגה טובה מאוד".

מבחינת מעמדו במולדתו, קינגסטון מספר שהוא טוב: "בגאנה אני אחד השחקנים הכי מוכרים שיש כרגע, בכל מקום בגאנה אנשים ניגשים אליי, ילדים מעריצים אותי, זה דבר מובן לגמרי. זה כמו שבניון ילך ברחוב בבאר שבע, כולם ייגשו אליו מיד, זה טבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully