וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תואר אחד כבר יש לבוסטון

8.8.2011 / 10:18

הרד סוקס גברו על היאנקיז 2:3 והבטיחו ניצחון בסדרה השנתית ביניהן. סן פרנסיסקו עצרה את פילדלפיה, אגלה ממשיך לחבוט

ג'וש רדיק שחקן בוסטון רד סוקס. Michael Dwyer, AP
חבטת ניצחון ראשונה בקריירה לרדיק, הרד סוקס עם מאזן שנתי 2:10 מול היאנקיז/AP, Michael Dwyer

בדרך כלל ג'ייקובי אלסבורי אחראי לחבטות הקלאץ' של בוסטון. הלילה (בין ראשון לשני) האאוטפילדר של בוסטון רשם 0 מ-4 והשאיר שמונה שחקנים על הבסיסים. אבל מרקו סקוטארו וג'וש רדיק היו שם.

סקוטארו רשם דאבל ולאחר מכן הבקיע מול מריאנו ריברה, רדיק הכניס את סינגל הניצחון באינינג העשירי והרד סוקס גברו על ניו יורק יאנקיז 2:3. הם לא לקחו רק את הסדרה הנוכחית, אלא גם את המפגש השנתי, כשרשמו את ניצחונם העשירי על הפסים. דניאל בארד זכה בניצחון.

טמפה ביי הרימה ידיים כשנכנעה לאוקלנד 5:4. בבית המרכז, דטרויט הפסידה לקנזס סיטי 4:3, אבל קליבלנד לא ידעה לנצל את המומנטום ונוצחה על ידי טקסס 5:3. לריינג'רס עדיין יתרון זעום על לוס אנג'לס איינג'לס, שעם עוד הופעה טובה של ארווין סנטנה (שמונה אינינגים ושליש, שבעה סטרייקאאוטים) גברו על פליקס הרננדז וסיאטל 1:2. טורונטו עברה את בולטימור 2:7 וג'ייק פיבי הגיש שמונה אינינגים מחשמלים עם שישה סטרייקאאוטים בדרך ל-0:7 של שיקגו וייט סוקס על מינסוטה.

ב-NL נעצר רצף הניצחונות של פילדלפיה, כשטים לינסקאם הגיש שבעה אינינגים ושני שליש וניצח עם סן פרנסיסקו 1:3 את הפיליז. מי שלא עצר את הרצף הוא דני אגלה מאטלנטה, שרשם משחק 28 ברציפות עם חבטה ב-5:6 על ניו יורק מטס.

בבית המרכז, זאק גריינקי היה חד, ועם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים סייע למילווקי לקצור ניצחון שישי ברציפות, הומר מספר 26 לפרינס פילדר. סנט לואיס עברה את פלורידה 4:8, הומר מספר 27 העונה לאלברט פוחולס. סינסינטי המדשדשת עברה סופסוף את שיקגו קאבס 7:8 ופיטסבורג, מה יהיה על פיטסבורג? הפסד עשירי ברציפות לפייראטס, 7:3 לסן דייגו.

אריזונה גברה בבית על קלייטון קרשאו ולוס אנג'לס דודג'רס 3:4, וושינגטון ניצחה בדנבר את קולורדו 2:3.

דן אגלה שחקן אטלנטה ברייבס מול אנחל פאגאן שחקן ניו יורק מטס. Frank Franklin, AP
האחוזים לא גבוהים, אבל אגלה/AP, Frank Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully