וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סבאת'יה מי?

7.8.2011 / 10:24

בוסטון הנחילה לסי.סי. סבאת'יה הפסד בפעם הרביעית ב-4:10 על היאנקיז. ניצחון 16 לוורלאנדר, פילדלפיה מגדילה את הפער

ג'ייקובי אלסבורי שחקן בוסטון רד סוקס. Michael Dwyer, AP
ממשיך ביכולת החולנית. אלסבורי חובט להומר בן שלוש ריצות/AP, Michael Dwyer

לסי.סי. סבאת'יה יש 16 ניצחונות העונה, אבל גם שישה הפסדים. לולא היה משחק מול בוסטון רד סוקס, היו לו שניים בלבד. הלילה (בין שבת לראשון) נחל האס של ניו יורק יאנקיז את הפסדו הרביעי לגרביים והראשון למגיש שהוא לא ג'וש בקט. ג'ון לאקי, בהופעה די בינונית, קצר ניצחון עשירי ב-4:10 של הרד סוקס, בעיקר בזכות המחבט של ג'ייקובי אלסבורי, שרשם הומר והכניס שישה רצים הביתה. הומר מספר 32 העונה למארק טשיירה ביאנקיז, שסיימו רצף של שמונה ניצחונות. שתי הקבוצות צמודות בפסגת ה-AL מזרח.

טמפה ביי כבר לא תשחק בפלייאוף העונה לאחר הפסד ביתי 8:0 לאוקלנד. ההפרש שלה מהיאנקיז והסוקס עומד על עשרה משחקים. שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לברנדון מקארת'י הלוהט. דטרויט עברה את קנזס סיטי 3:4, ג'סטין ורלאנדר זכה בניצחון ה-16 שלו העונה, כשהוא רושם שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים. קליבלנד גברה בארלינגטון על טקסס 5:7, שיקגו וייט סוקס ניצחה במינסוטה 1:6, בולטימור עברה את טורונטו 2:6 וסיאטל גברה באנהיים על לוס אנג'לס איינג'לס 1:5. המלאכים עדיין רחוקים משחק אחד מהריינג'רס.

ב-NL, קול המלס רשם תשעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים ב-1:2 של פילדלפיה בסן פרנסיסקו. היה זה ניצחונם התשיעי של הפיליז, שלאחר הפסד אטלנטה לניו יורק מטס 11:7 הגדילו את יתרונם בבית המזרח ל-9.5 משחקים. במטס, אגב, בלט ג'סטין טרנר עם שני הומרים. דני אגלה הלוהט חבט להומר בברייבס והגדיל את רצף המשחקים שלו עם חבטה ל-27.

מילווקי עברה את יוסטון 5:7 ושמרה על יתרון בן שלושה משחקים מסנט לואיס, שניצחה במיאמי את פלורידה 1:2. פיטסבורג וסינסינטי יוצאות, כך נראה, מהמירוץ. הרדס שוב הפסידו בשיקגו, 11:4 לקאבס, במשחק שבו חבט קרלוס זמבראנו להומר השני שלו העונה. הפייראטס ממשיכים בצניחה החופשית עם הפסד תשיעי ברציפות, 13:2 לסן דייגו. גראנד סלאם לקייל בלאנקס במשחק הזה. לוס אנג'לס דודג'רס עצרה את ג'ו סונדרס ואריזונה עם ניצחון 3:5 וקולורדו עברה את וושינגטון 7:15.

ג'סטין ורלאנדר שחקן דטרויט טייגרס. Charlie Riedel, AP
ממשחק למשחק הוא משפר את הסיכויים לסיי יאנג, אם כי ג'רד וויבר עדיין טוב בהרבה. ורלאנדר/AP, Charlie Riedel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully