וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מי יעצור את היאנקיז?

6.8.2011 / 12:16

הפסים פתחו את הסדרה בפנוויי פארק עם 2:3 על בוסטון ועלו למקום הראשון על חשבון הרד סוקס. פילדלפיה טסה קדימה

תשעה מפגשים, שמונה ניצחונות לבוסטון. זה היה המאזן העונתי בין הרד סוקס לניו יורק יאנקיז העונה עד הלילה שבין שישי לשבת. השינוי במאזן הפנימי לא כל כך משמעותי כרגע - הפסים ניצחו 2:3 ורשמו ניצחון שני בסך הכל - אבל במקום החשוב יותר, הטבלה, מדובר במהפך. לראשונה מאז ה-6 ביולי היאנקיז עלו למקום הראשון, עם הניצחון השמיני ברציפות שלהם לאחר הסוויפ הנאה בשיקגו. בון לוגאן רשם ניצחון לאחר שסילק את אדריאן גונזאלס ממצב של בסיסים מלאים באינינג החמישי, מריאנו ריברה עם שמירה מספר 29. הומר 21 העונה לדייויד אורטיז בבוסטון.

אובלדו חימנז קיווה לניצחון במשחק הבכורה בקליבלנד כשעלה ליתרון נוח 2:6, אבל טקסס השוותה וניצחה 7:8 מסינגל של ג'וש המילטון באינינג ה-11. חמישה אינינגים עם חמש ריצות חובה לחימנז, הומר וחמש הכנסות רצים לקרלוס סנטנה בקליבלנד. דטרויט גברה על קנזס סיטי 3:4 ויתרונה בפסגה חזר לארבעה משחקים. במשחק נוסף בבית המרכז עברה שיקגו וייט סוקס את מינסוטה 3:5. במערב, האיינג'לס נותרו צמודים לריינג'רס לאחר 0:1 באינינג העשירי על סיאטל, שהושג בזכות סינגל של ורנון וולס. ג'רד וויבר לא ניצח, אבל תשעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים השאירו אותו בראש המירוץ לתואר הסיי יאנג.

פילדלפיה לא ממש אוהבת את סן פרנסיסקו לאחר הפלייאוף האחרון, והמפגש הטעון בין השתיים הסתיים, אמנם, בניצחון 2:9 של הפיליז, אבל במרכזו עמדה תגרה שניקתה ספסלים לאחר כדור שפגע בשיין ויקטורינו. שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים לוואנס וורלי. אריזונה החמיצה הזדמנות לעקוף את הג'איינטס לאחר שהפסידה 7:4 בבית ללוס אנג'לס דודג'רס.

מילווקי עברה בקלות את יוסטון 1:8 עם שמונה ושישה של יובאני גאייארדו, כשהיא שומרת על פער 3 משחקים מסנט לואיס, שגברה על פלורידה 2:3. פיטסבורג, כך נראה, הרימה ידיים, כשהובסה 15:5 על ידי סן דייגו, הפסדה השמיני ברציפות. גראנד סלאם לצ'ייס הדלי מהפאדרס במשחק הזה. וושינגטון עברה את קולורדו 3:5, שיקגו קאבס גברה על סינסינטי 3:4 ואטלנטה הכניעה את המטס 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully