וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אדלר ולוין נראו מגוחך"

5.8.2011 / 16:22

מאמן סטיאווה נחת לחופשת מולדת והתייחס לאקסית: "בית"ר תמצא את מקומה. איך אפשר להציע כאלה אנשים?"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הליגה הרומנית יצאה לפגרה בת שבוע, מה שאיפשר למאמן סטיאווה בוקרשט, רוני לוי, להגיע לחופשת מולדת קצרה בישראל. המאמן שהשיג ארבע נקודות משני מחזורי הפתיחה, סיפר לוואלה! ספורט עם נחיתתו על החוויות שהוא עובר בקבוצת הפאר הרומנית והתייחס גם לאקסית, בית"ר ירושלים.

"אני כבר כמעט חודשיים בסטיאווה, היינו בחודש של מחנות אימונים ויצאנו לדרך. ידענו שהקבוצה חייבת חיזוק כי 10 שחקנים עזבו אותנו. בשלב הראשון, השחקנים לא הגיעו. עכשיו השחקנים התחילו להגיע והכל טוב מאוד", אמר לוי.

המאמן התייחס למערכת היחסים עם הנשיא השערורייתי, ג'יג'י בקאלי: "נפגשתי איתו פעמיים מהרגע שהגעתי, בחתימה על החוזה ולפני המשחק האחרון. היחסים שלי איתו טובים מאוד כמו יחסים של מאמן ובעל הבית. לשמחתי הוא הבין שהקבוצה צריכה להתחזק והוא אכן חיזק את הקבוצה. הגיעו אלינו מספר שחקנים טובים מאוד ששדרגו אותנו". על ניצחון הבכורה 0:4 על מיובני ביום ראשון הוסיף: "היה לנו משחק טוב מאוד, גם מבחינת התוצאה וגם הרמה הייתה גבוהה. ההמשכיות גם חשובה מאוד".

לוי חווה דעתו גם על המצב הקשה בבית"ר עם עזיבת המשקיעים העתידיים דן אדלר ואדם לוין: "חבל שהמשקיעים ברגע האחרון לא לקחו את הקבוצה, אבל בית"ר זה מועדון ענק שימצא את המקום שלו עם אנשים כאלה או אחרים. הקבוצה הזאת חשובה לכדורגל הישראלי. כשראיתי את הבעלים רצים מסביב, צחקתי. זה היה נראה מגוחך. לא יודע איך אפשר להציע כאלה אנשים. אולי מקרוב זה נראה אחרת".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully