וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם: "אני אופטימי, בית"ר ירושלים עוד תתחזק"

5.8.2011 / 12:15

בית"ר ירושלים מתכוננת לבאר שבע בגביע הטוטו, דוד אמסלם סבור: "הדברים מתייצבים". אופטימיות בקהל מהמיזם מנוי-מניה

בית"ר ירושלים ממשיכה להתמודד עם חוסר הוודאות הכלכלית והקשיים להחתים שחקנים. למרות זאת, הקבוצה מתכוננת למשחק החוץ בגביע הטוטו מחר (שבת) נגד הפועל באר שבע בווסרמיל, ולא מתכוונת להרים ידיים.

המאמן דוד אמסלם עדיין לא סגור על ההרכב שיפתח, אך הוא צפוי להיות די זהה להרכב שפתח במשחק החוץ באשדוד בשבת האחרונה. למרות המצב הלא אופטימלי, המאמן לא מרים ידיים. ?אני אופטימי מאוד", אומר אמסלם, "אם לא הייתי אופטימי לא הייתי מגיע לפני חודשיים ומאמן את הקבוצה. יש לנו שחקנים צעירים ומוכשרים. אין ספק שעברנו טלטלה בשנים האחרונות, אבל עכשיו נראה שהדברים מתייצבים. אנחנו נשתף צעירים גם בגביע הטוטו וגם בליגה, ונקווה שתוך כדי שיעבור הזמן יגיע גם רכש. זה יכול לעזור גם לשחקנים הצעירים שלנו להתקדם?.

על המשחק מחר מול אמר אמסלם: ?משחק מול באר שבע הוא אף פעם לא קל. בשבילנו זה גם ניסוי כלים, ואני מאמין שיהיה בסדר. נילחם במגרש, נשחק עם לב ונשמה, ונקווה שננצח?.

על העתיד הצפוי לקבוצה אמר המאמן: ?נרצה לחזק את הקבוצה, איציק יעשה את הכל בשביל שתומר בן יוסף ומשה מישאלוב יחתמו בקבוצה. אני חושב שגם יהיו מאמצים נוספים לחזק את הקבוצה. אנחנו רוצים להעמיד קבוצה חזקה גם עבור הקהל שלנו. אני מאמין שהאוהדים ידחפו אותם ואנחנו נעשה הכל כדי להחזיר להם".

בשיחה שנערכה אתמול עם משה מישאלוב ועם סוכנו התגלו פערים, אך שני הצדדים יהיו מוכנים להתפשר. לאחר תשעה באב צפויה פגישה נוספת. לגבי בן יוסף עדיין לא נערכה פגישה, והיא צפויה להיערך בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא. אחריה יחליט השחקן אם לקבל את הצעת המועדון או לבחור בהצעה ממכבי פתח תקוה.

במוצאי שבת צפויה להיערך פגישה בין מארגי מיזם האוהדים לרכישת מנוי-מניה בראשות אוהד הקבוצה ואיש העסקים אודי מולאייב (מבעלי דיאדורה) וליעד ניב לבין היו"ר איציק קורנפיין, וזאת במטרה להעביר הילוך בנוגע למהלך תוך כוונה להוציאו לפועל בשבועות הקרובים.

הפרסום בנוגע למיזם עורר התלהבות גדולה בקרב האוהדים, והיא הפכה לשיחת היום בפורומים השונים. במועדון יש אור ירוק למהלך, ומתכוונים לשתף פעולה עם המארגנים במטרה להרים את הפרויקט שאמור להיות "מבחן הכוח הגדול ביותר של אוהדי בית"ר עד היום", לדברי המארגנים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully