וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ג'סטיס וומפור חתם, פראשיב מועמד

5.8.2011 / 10:50

הקשר הקמרוני (30) מצטרף. מו"מ גם עם סורין פראשיב הרומני ששיחק בעבר באוניראה. המגעים עם נסטיה צ'ה ייפתחו בשלישי

מכבי פתח תקוה החתימה אתמול (חמישי) בלילה את ג'סטיס וומפור, אחרי שהקשר הקמרוני עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בקבוצה. וומפור, שחוגג היום (שישי) את יום הולדתו ה-30, ששיחק בחמש השנים האחרונות בבירסחוט הבלגית ובתחילת הקיץ הוזכר כמועמד למכבי תל אביב.

וומפור עזב את בלגיה לאחר 10 שנים, במהלכן רשם 199 הופעות ליגה וארבעה שערים במדי גנק (2001-2006) ובירסחוט. בעונה החולפת רשם 26 הופעות ליגה וספג שישה כרטיסים צהובים. וומפור הוא הזר השלישי החתום בקבוצה אחרי מריו צארביץ' וסבסטיאן סנסוני.

פתח תקוה פנתה בימים האחרונים גם לקשר האחורי הרומני סורין פראשיב (30), ששיחק לפני שנתיים באוניראה ובעונה שעברה בוולין לוצק האוקראינית. השחקן מנהל מגעים עם קבוצת קונקורדיה הרומנית, אך המאמן מרקו בלבול התעניין באפשרות להחתימו לפני שיחתום. בינתיים, פערים כספיים גבוהים מפרידים בין הקבוצה לחלוץ הברזילאי רומולו, שכבר הגיע לארץ להתרשמות.

בקבוצה ימשיך להיבחן הבלם מגינאה, עומאר קאלאבנה (30, 1.91 מ'), שגם הוא צפוי להצטרף.

הנשיא עמוס לוזון נפגש אתמול עם הקשר נסטיה צ'ה והודיע לו כי לאחר ששקל את המשך דרכו במועדון, הגיע להחלטה כי ביום שלישי הקרוב ייפתח משא ומתן להחתמתו בקבוצה. כזכור, צ'ה יצא עם הקבוצה למחנה באוסטריה, אך טרם חתם על חוזה.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully