וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'טס ניפו את ג'ריקו קוצ'רי, צירפו את דרק מייסון

5.8.2011 / 1:18

התופס הפופולארי של הסילונים מפנה את מקומו בשל צירופו של מייסון הוותיק. לברון ג'יימס בתפקיד הסניגור של טים טיבו

אף אחד לא חסין אש. אתה יכול להיות תופס טוב ואדם אהוד, אבל ב-NFL תמצא את עצמך לעתים קרובות בחוץ. זה מה שקרה לג'ריקו קוצ'רי, התופס של ניו יורק ג'טס, שנאלץ לפנות את מקומו בסגל ונופה על מנת שהקבוצה תביא את דרק מייסון הוותיק. קוצ'רי היה מאוד פופולארי בניו יורק, אבל ניתוח גב שעבר בפגרה הוריד ממניותיו. מייסון עדיין צריך לעבור בדיקות רפואיות, שבסיומן הוא צפוי להיות מוכרז כשחקן הקבוצה.

בינתיים, פלקסיקו בורס רק הגיע כדי לערוך אימון בכורה וכבר נקע את הקרסול. הפציעה לא נראית חמורה. "שום דבר מיוחד", אמר בורס, "זה קצת נפוח, אבל זה יסתדר בקרוב".

טים טיבו יהיה הקוורטרבק הראשון של דנבר, ומי שעושה לו לובי גם לאחר שהתקבלה ההחלטה הוא לא אחר מלברון ג'יימס. כוכב מיאמי היט צייץ בטוויטר בתגובה לדברי פרשן ה-NFL מריל הוג' שכתב: "ישבתי וראיתי משחקים של הברונקוס. אורטון או טיבו? מביך לחשוב שטיבו יכול לנצח!". התגובה של ג'יימס: "הקשבתי לדברים ואני לא מבין למה להגיד אותם על שחקן שנמצא בשנה השנייה שלו ולא פתח במשך עונה רצופה אחת. למה להיות מונע משנאה?"

ברט פארב פרש, אבל יש כאלה שעדיין רוצים להחזיר אותו מהפרישה הנוכחית, גם אם הוא עצמו לא באמת חושב על זה. אחד האנשים הללו הוא טוני ספראנו, מאמן מיאמי, שחושב על האפשרות ואמר: "אנחנו לא שוללים כלום". מי שנפגע מכך הוא הקוורטרבק צ'אד הני, שפתח בשנה שעברה בקבוצה. הני שומע כבר שבועיים על האופציה שקייל אורטון יגיע, גם מהאוהדים: "ברור, אי אפשר שלא לשמוע", אמר, "הייתי רק מצפה מאוהדי הקבוצה שיריעו למי שנמצא בה מאשר לאלה שלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully