וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שי אבוטבול בהרכב מול ואדוז

בצל הבלגן סביב חידוש חוזהו של השחקן, הוא יפתח ב-11 של קשטן. בעקבות טעותו, צפוי מנהל הקבוצה מורדי דדון לעזוב

כמה שעות לפני משחק הגומלין היום (חמישי) של הפועל תל אביב מול ואדוז בליכטנשטיין (ערוץ וואן, 21:00), יש שתי סיבות בגללן מה שיקרה על הדשא הוא אחד הדברים האחרונים שמעניינים את האדומים שנסעו לשם. הראשונה היא כמובן היתרון הנוח שהשיגה הקבוצה בבלומפילד ביום חמישי שעבר, אז ניצחה 0:4, והשנייה היא שאלת המשך דרכו של הקשר האחורי שי אבוטבול בקבוצה.

בעקבות סערת הרוחות שהתחוללה אתמול בבית המלון בליכטנשטיין בלילה, עקב הודעתו השגויה של מנהל הקבוצה מורדי דדון לשי אבוטבול, שהוא רשאי לחפש קבוצות אחרות, נחת הבוקר יו"ר הקבוצה דורון אוסידון בואדוז, על מנת לעשות סדר בדברים. כבר בשעות הבוקר נפגש עם אבוטבול, והשניים חידשו את המשא ומתן. עדיין אין סיכום בין הצדדים, אולם נרשמה התקדמות וכרגע אבוטבול צפוי להמשיך בשורות האדומים, כאשר מניסיון עבר, כל עוד אין סיכום או חתימה על חוזה חדש, עדיין קיים סיכוי שהמשא ומתן יתפוצץ שוב.

אבוטבול יפתח היום בהרכב, שיהיה זהה לזה שפתח בשבוע שעבר במשחק הראשון.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, דדי בן דיין, עומרי קנדה, מריו פצ'אלקה, וואליד באדיר, אביחי ידין, שי אבוטבול, סלים טועמה, יוסי שבחון, עומר דמארי, טוטו תמוז.

הרכב ואדוז: פטר ילה, רמון סצ'ני,דוד הסלר, מריו סרה, רונלד שווגלר,ראפיניה, מריאנו טריפודי, איב אוהרי, מריו קינזל, פסקל סרון, דושן צביטנוביץ'

בשל אותה הודעה השגויה, עלול מורדי דדון לסיים את תפקידו. כבר אתמול בלילה, היה כעס רב בקרב אנשי הקבוצה על דדון, לאחר שלטענתם סילף את המסר שהיה אמור להעביר מדובר הקבוצה קובי ברדה, ועל כן עלול מנהל הקבוצה לסיים את תפקידו עם חזרת הפועל תל אביב לארץ. בהפועל אמרו: "אנחנו צריכים מנהל קבוצה שיפעל לטובתה ולא לרעתה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully