וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתבכות המוזרה של אלכס רודריגז

4.8.2011 / 10:58

כוכב ניו יורק יאנקיז הסתבך בפרשיית הימורי פוקר לא חוקיים ועלול להיות מושעה. עוד חבטת ניצחון לאלסבורי בבוסטון

אלכס רודריגז, כוכב ניו יורק יאנקיז, עלול למצוא את עצמו מחוץ לשדה המשחק גם לאחר שיחזור מפציעה. א-רוד הסתבך בפרשת הימורי פוקר לא חוקיים, כשאחת מהתחרויות הפכה לאלימה. ה-MLB שוקלת השעיה לזמן ארוך. "נראיין אותו בנושא החקירה הזו, אנחנו לוקחים את ההאשמות בצורה מאוד רצינית", אמר גורם בליגה.

אלכס רודריגז שחקן ניו יורק יאנקיז. Paul J. Berreswille, AP
תגיד, חסרים לך ריגושים בחיים? רודריגז/AP, Paul J. Berreswille

בינתיים, היאנקיז מסתדרים מצוין בלי רודריגז. שלושה אינינגים בלבד לקח להם כדי להעמיס 13 ריצות על גאווין פלויד משיקגו וייט סוקס, בדרך לניצחון ענק, 7:18, השלישי שלהם בשלושה משחקים (מתוך ארבעה) בסדרה. רובינסון קאנו ירה להומר ואריק צ'אבז הוסיף את הראשון שלו העונה.

ג'ייקובי אלסבורי התחיל לעשות את זה בכל יום. האאוטפילדר המדהים של בוסטון ממשיך לתת עונת MVP, כשלאחר סינגל ניצחון ביום שלישי על קליבלנד, עשה זאת שוב הלילה מול האינדיאנס והקנה לרד סוקס ניצחון 3:4. דטרויט ממשיכה לברוח לבית המרכז עם 4:5 על טקסס. הטייגרס פתחו פער של ארבעה משחקים על האינדיאנס.

האיינג'לס החמיצו הזדמנות להשוות את המאזן לטקסס לאחר שהפסידו בבית 11:4 למינסוטה. קנזס סיטי גברה על בולטימור 2:6, סיאטל ניצחה את אוקלנד 4:7 (ה-W למגיש עם השם האלמותי צ'רלי פיירבוש -Furbush). טמפה ביי הכניעה את טורונטו 1:9.

רוי האלאדיי מפילדלפיה לא היה במיטבו, אבל הומר וארבע הכנסות רצים של ריאן הווארד סייעו לו להתגבר על הופעה בינונית ולנצח 6:8 את קולורדו. אטלנטה הצליחה, סופסוף, להכניע את וושינגטון 4:6, עם עזרה מהומר של דני אגלה הלוהט. שיקגו קאבס עברה את פיטסבורג 0:1 והורידה את הפייראטס למקום העצוב שהם מכירים - מאזן שלילי.

מילווקי גברה על סנט לואיס 5:10 עם שלושה הומרים של קייסי מגאהי, והיא מובילה את בית המרכז בבטחה עם 3.5 משחקים מעל הקרדינלס ו-6.5 מעל הפייראטס. סן פרנסיסקו חזרה לראש בית המערב עם 1:8 על אריזונה. יוסטון גברה על סינסינטי 4:5, סן דייגו על הדודג'רס 0:3 והמשחק בין ניו יורק מטס לפלורידה נדחה.

ג'ייקובי אלסבורי שחקן בוסטון רד סוקס. Elise Amendola, AP
עוד לילה, עוד חבטת ניצחון. אלסבורי חוגג/AP, Elise Amendola

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully