וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: בן בנימין סיכם לשלוש שנים בקבוצה

הדס גרינברג

3.8.2011 / 12:35

קשר הפועל עכו יעבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום על החוזה בשבוע הבא: "עכשיו זה הזמן שלי לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי"

בן בנימין סיכם היום (רביעי) במכבי נתניה לשלוש שנים. קשר הפועל עכו בעונה החולפת יעבור את הבדיקות הרפואיות במהלך שעות היום, אבל על החוזה שלו הוא יחתום רק בשבוע הבא לאחר תשעה באב. בנימין אמר לאחר הסיכום: "אני שמח להצטרף למועדון כמו מכבי נתניה. זה כבוד גדול עבורי להתאמן תחת מאמן כמו ראובן עטר שידוע כמאמן גדול וכאחד שמאמין גדול בשחקנים צעירים. עכשיו זה הזמן שלי לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי. אני מקווה לתרום כמה שיותר לקבוצה".

מכבי נתניה שלא עברה בבקרת התקציבים ביום רביעי שעבר עושה היום את המאמצים להעביר את תקציב הקבוצה באופן סופי. נשיא הקבוצה גיל לב עומל בשעות האחרונות על כך ומנסה להעביר את שחקני הרכש החדשים, השוער אלכס מרטינוביץ', הקשר ירדן כהן והמושאלים מוחמד כליבאת, ניר נחום ומאור אסור.

במידה והקבוצה תעבור היום בבקרת התקציבים, יוכלו כל שחקני הקבוצה לעמוד לרשות ראובן עטר במשחק גביע הטוטו הקרוב נגד עירוני רמת השרון. כזכור, בשבת לא שיחקה הקבוצה נגד הפועל פתח תקוה שירדה אמש לליגה הלאומית. לקבוצה יש משחק חסר ומי שתצטרף לליגת העל תיכנס לבית גביע הטוטו בו נמצאת נתניה.

בתוך כך היום צפוי להצטרף למבחנים המגן האנגלי מרטין ג'ון, שמתפקד כמגן שמאלי וצפוי להיבחן בשבוע הקרוב כאשר ראובן עטר ימתין לראות אותו במשחק גביע הטוטו הבא של הקבוצה. המגן הבוסני דרדינוב שנבחן במחנה האימונים והמשיך עם הקבוצה לישראל החליט לעזוב אמש בטענה שיש לו הצעות מבוסניה.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully