וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חלום אריזונה

3.8.2011 / 10:05

אריזונה שוב ניצחה בסן פרנסיסקו, 1:6, והשוותה את מאזנה לג'איינטס. ניצחון לרד סוקס ברגע האחרון, פיטסבורג מתפרקת

ג'סטין אפטון שחקן אריזונה דיאמונדבקס חוגג עם חבריו. Ben Margot, AP
נותנים בראש, יום אחרי יום. אפטון והחברים מאריזונה חוגגים/AP, Ben Margot

אריזונה היא לא ממש גימיק, כנראה. לאחר מרדף של שבועות ארוכים, הדיאמונדבקס השוו הלילה (בין שלישי לרביעי) את מאזנם לזה של סן פרנסיסקו בבית ה-NL מערב, לאחר שניצחו גם במשחק השני בסדרה בין השתיים, 1:6. דניאל הדסון גבר על טים לינסקאם באמצעות שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לעומת שבעה ושמונה של עמיתו, ג'סטין אפטון המצוין רשם הומר מספר 22 העונה.

בבית המרכז, סנט לואיס עברה את מילווקי 7:8 לאחר 11 אינינגים באמצעות סינגל של לאנס ברקמן, במשחק סוער שבו הורחק ידאיר מולינה, התופס של הקרדינלס. הברוורס עדיין מוליכים את הבית ב-2.5 משחקים, אבל מי שלא מצליחה לצמק את הפער היא פיטסבורג, שהפסדה 11:6 לשיקגו קאבס היה החמישי ברציפות והעשירי ב-13 משחקים. אלפונסו סוריאנו ירה לשני הומרים במשחק הזה.

במזרח, נראה שפילדלפיה מתקדמת לפלייאוף בלי בעיות. הפיליז ניצחו 0:5 את קולורדו עם שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים של קייל קנדריק ושני הומרים של ריאן הווארד. אטלנטה, לעומת זאת, הפסידה 9:3 בוושינגטון ורחוקה כבר שמונה משחקים מהמקום הראשון. הרוקי קורודה הגיש שבעה אינינגים וסילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט ב-0:1 של לוס אנג'לס דודג'רס על סן דייגו. סינסינטי עברה את יוסטון 1:5 ופלורידה ניצחה בניו יורק את המטס, שוב הודות לפישול של ג'ייסון איזרינגהאוזן שלא הצליח לשמור על יתרון באינינג התשיעי.

ב-AL, בוסטון נזקקה לסינגל של ג'ייקובי אלסבורי באינינג התשיעי כדי לנצח את קליבלנד 2:3. הרד סוקס לא הצליחו להגדיל את הפער מניו יורק יאנקיז, ששוב מיגרו את הווייט סוקס במשחק שארך שבעה אינינגים בשיקגו, 0:6. פיל יוז רשם שישה אינינגים מוצלחים, מארק טשיירה חבט לשני הומרים, ה-30 ו-31 שלו העונה, וקבע שיא MLB מעניין - 12 פעמים שבהן חבט במשחק אחד להומראנס משני צדי הצלחת (הוא חובט בשתי הידיים). טורונטו גברה על טמפה ביי 1:3, הרייז הרימו ידיים במאבק על בית המזרח.

דטרויט עברה את טקסס 5:6 והגדילה את הפער מקליבלנד לשלושה משחקים. מי שנהנתה מהמשחק הזה היא לוס אנג'לס איינג'לס, שה-1:5 שלה על מינסוטה סייע לה לצמק את הפער מהריינג'רס למשחק אחד. בולטימור ניצחה בקנזס סיטי 2:8, סיאטל עברה את אוקלנד 2:4.

ג'ייקובי אלסבורי שחקן בוסטון רד סוקס. Elise Amendola, AP
איזו הקלה. אלסבורי חוגג חבטת ניצחון בבוסטון/AP, Elise Amendola

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully