וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מטח של אצטרובלים

2.8.2011 / 10:02

אסדרובאל קבררה ירה לשני הומרים ב-6:9 של קליבלנד בבוסטון. ניצחון 16 לסבאת'יה ב-2:3 של היאנקיז בשיקגו

אסדרובל קבררה שחקן קליבלנד אינדיאנס. Charles Krupa, AP
העונה הזו שייכת לו, ללא ספק. קבררה/AP, Charles Krupa

אסדרובאל קבררה, השורטסטופ של קליבלנד, פתח חזק את העונה. בהמשך הוא נרגע קצת, אבל עדיין, אם האינדיאנס רוצים להגיע לפלייאוף, זהו הגו-טו-גאי שלהם. הלילה (בין שני לשלישי) קבררה ירה לשני הומראנס, ה-18 וה-19 שלו, והוביל את האינדיאנס לניצחון נאה בפנוויי פארק, 6:9 על בוסטון. מי שניצלה את הפסד הרד סוקס היא ניו יורק יאנקיז, שעם 2:3 בשיקגו על הווייט סוקס צימקה את הפער למשחק אחד. סי.סי. סבאת'יה רשם ניצחון מספר 16 עם שמונה אינינגים טושישה סטרייקאאוטים, ה-ERA שלו עומד על 2.55. סיאטל ניצחה את אוקלנד 4:8.

ב-NL, פילדלפיה ממשיכה לעשות צעדי ענק לפלייאוף, כשעם ניצחון 3:4 בקולורדו והפסד של אטלנטה 5:3 בוושינגטון הגדילה את הפער בראש בית המזרח לשבעה משחקים. ג'ון מייברי ג'וניור אחראי להומר המנצח של הפיליז בדנבר באינינג העשירי.

אריזונה הופכת את בית המערב למעניין. הדיאמונדבקס גברו על מאט קיין וסן פרנסיסקו 2:5, והם כעת רחוקים משחק אחד בלבד מראש הבית. שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים לאיאן קנדי, שבתקופה האחרונה פשוט לא רואה בעיניים.

פיטסבורג ממשיכה לאבד גובה, ועם הפסד 5:3 לשיקגו קאבס הפער שלה ממילווקי הראשונה צמח ל-5.5 משחקים. זאת, לאחר שזאק גריינקי והברוורס ניצחו את סנט לואיס 2:6. ההפרש בין מילווקי לקרדינלס עומד על 3.5 משחקים. יוסטון עברה את סינסינטי המדשדשת 3:4, פלורידה גברה בניו יורק על המטס 3:7.

סי סי סבאת'יה שחקן ניו יורק יאנקיז. Charles Cherney, AP
עסקים כרגיל. סבאת'יה/AP, Charles Cherney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully