וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בקהאם: "לא מתחרט על המעבר לארצות הברית"

הקשר האנגלי מתקרב לסיום חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי ואומר: "הייתי צריך אתגר חדש. לא יודע אם אחזור לאנגליה"

דיוויד בקהאם כבר בן 36 ולעתים קרובות נדמה שהוא כבר איננו חלק מסצנת הכדורגל הבכירה. הקשר האנגלי עבר ל-MLS ב-2007 ולמרות גיחות קצרות בחזרה לאירופה ולמדי נבחרת אנגליה, דמותו נעדרת דרך קבע מבמות הכדורגל המרכזיות (מלבד לפעמים בהן הוזכר כמועמד למכבי נתניה), בשעה ששחקנים אחרים בני גילו עדיין שם. יחד עם זאת, בראיון הוא מספר שהוא לא מצטער על קטיעת הקריירה האירופאית והמעבר לארצות הברית, שם הוא משחק בלוס אנג'לס גלאקסי.

"אין לי חרטות", אמר בקהאם, שחוזהו בגלאקסי יסתיים בתום העונה הנוכחית, "אני לא מצטער על שום מקום בו שיחקתי ושום צעד שעשיתי. אני לא חושב שאתה יכול לחיות נכון עם חרטות. אני תמיד בטוח בהחלטות שלי. הצלחתי באירופה במשך שנים ארוכות, זכיתי בתארים ושיחקתי בשניים מהמועדונים הגדולים בעולם. הייתי צריך אתגר חדש ונהניתי ממנו".

סיום החוזה המתקרב של בקהאם יגרור כמובן ספקולציות על נחיתה שלו בקבוצות שונות באנגליה והוא אמר: "תמיד אמרתי שהאהבה האחת שלי זו מנצ'סטר יונייטד ושלשחק בקבוצה אחרת בפרמיירליג יהיה דבר מאוד קשה בשבילי. המשפחה אוהבת את ארצות הברית, אבל מובן שאנחנו מתגעגעים לאנגליה. האם אשחק שם? אני לא יודע. בסוף העונה אראה מה המצב הפיזי שלי והאם אני יכול להמשיך לשחק".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully