וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול: לא על סנטנה לבדו

יובל קליין

1.8.2011 / 14:23

הנו היטר של ארווין סנטנה עמד במוקד, אבל יובל קליין ראה עוד כמה נקודות אור ותמרורי אזהרה בשבוע המשחקים שחלף

ארווין סנטנה שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. AP
חתיכת הופעה. ארווין סנטנה רושם נו היטר/AP

AL מזרח

מדד הפלייאוף:

בוסטון 40:66
ניו יורק יאנקיז 42:64 (2 משחקים מאחור)

מומנטום: קצת מצחיק שבסדרה אותה חלקו הרד-סוקס עם הרויאלס, הקבוצה הפסידה במשחקים שלסטר ובקט הגישו, בעוד שלאקי ואסבס לוקחים את ה-W. ובאמת, בוסטון לא איבדה הרבה מהרוח במפרשים שלה בגלל בעיות בפיצ'ינג, כמו הפציעות של קליי בוכהולץ ולסטר. בוסטון הביאה אתמול את אריק בדארד כדי שייתן כמה פתיחות מוצלחות וימשיך את הרוח הגבית לעבר הפלייאוף. מצד שני, בברונקס הרוח הזו מתחילה לאבד מהירות. כן, הקבוצה הפסידה רק שני משחקים השבוע, אבל החיסרון בחיזוק לרוטציה יכול להיות נקודת מפנה בהמשך העונה. זו הפעם הראשונה ב-13 שנים שהיאנקיז לא ביצעו עסקה ביום האחרון למועד ההעברות.

מניות בעליה: ביום שישי האחרון רצף החבטות של דסטין פדרויה נעצר על 25 משחקים. בשבוע האחרון הלייזר שואו חבט לשני הומרים וארבע הכנסות רצים. זה היה הרצף הארוך ביותר באמריקן ליג השנה ובהיסטוריה של המועדון מבוסטון לשחקן בסיס שני.

מניות בירידה: זאק בריטון, הרוקי של בולטימור, ירצה לשכוח מהר מאוד את ההופעה שלו בסוף השבוע ביאנקי סטדיום. בריטון לא הצליח לעבור את האינינג הראשון, כשהוא מרשה שבעה חבטות שיצרו תשעה ריצות. גם חברו לקבוצה ג'ייסון ברקן, שהחליף את בריטון על התלולית, המשיך את היכולת הנוראית. בסך הכל, היאנקיז רשמו 17 ריצות באותו משחק וזה הגיע אחרי שהאוריולס שיחררו את הריליוור הכי טוב שלהם, קנג'י אוהרה.

מה מצפה להן השבוע: היריבות הכי גדולה בספורט האמריקאית חוזרת אלינו, כשהיאנקיז יגיעו לפנוויי עם גארסיה, סבאת'יה ויוז. אצל בוסטון עדיין לא ברור מי יגיש, עם ההגעה של בדארד מסיאטל.

זאק בריטון שחקן בולטימור אוריולס. Kathy Kmonicek, AP
לא הופעה שירצה לזכור. בריטון בברונקס/AP, Kathy Kmonicek

AL מרכז

מדד הפלייאוף:

דטרויט 51:57
קליבלנד 52:53 (2.5 משחקים מאחור)
שיקגו וייט סוקס 54:52 (4 משחקים מאחור)
מינסוטה 58:50 (7 משחקים מאחור)

מומנטום: בית משוגע. אף אחת משלוש הקבוצות המובילות לא ממש יוצאת מרוצה מהשבוע האחרון. הווייט סוקס אמנם ניצחו את הסדרה מול דטרויט, אבל מיד לאחר מכן רשמו הפסד ביתי מול בוסטון. קליבלנד ניצחה רק פעמיים השבוע והיא מקווה לטוב מהרכש החדש: אובלדו חימנז ופוקודומה. דטרויט אולי סיימה בתיקו את הסדרה עם האיינג'לס, אבל אחרי המשחק המשוגע הלילה שבו דטרויט ניצחה 2:3, היא יכולה להיות מרוצה.

מניות בעלייה: אחת הסיבות שהווייט סוקס הסכימו לשחרר את אדווין ג'קסון הייתה היכולת של פיליפ הומבר וגאווין פלויד. האחרון פשוט מעולה מאז פגרת האולסטאר, כשהוא רושם ניצחונות על מועמדות לפלייאוף כמו בוסטון, דטרויט וקליבלנד. ביום שישי האחרון, המגיש הימני פגש את הליין אפ המאיים של בוסטון והשאיר אותו עם ריצה בודדת והצליח להוריד את ה-ERA שלו מתחת ל-4.00.

מניות בירידה: אם הזכרנו את זאק בריטון וההופעה הנוראית שלו בברונקס, אנחנו חייבים להזכיר את הסרט האימה של ניק בלקבורן ממינסוטה. המגיש הימני לא שרד בטקסס יותר משלוש אינינגים והרשה תשע ריצות. את המשחק הריינג'רס סיימו עם שיא עונה של 20 ריצות לזכותם. חמישה ימים לאחר מכן, בלקבורן הראה לנו שהטראומה מארלינגטון עדיין מפריעה לו, כשאוקלנד רשמה שבע ריצות לחובתו. ביום שישי הוא אמור לפתוח מול שיקגו ואוהדי מינסוטה כבר נכנסים למקלטים.

מה מצפה להן השבוע: שבוע ענק לקליבלנד אינדיאנס, שנוסעים גם לבוסטון וגם לטקסס. זה הזמן של אובלדו חימנז להתחיל לפרוע את השטרות. גם הטייגרס יפגשו את הריינג'רס, ובשבת ג'סטין ורלאנדר ינסה להשיג נו-היטר נוסף מול הרויאלס. היאנקיז יתארחו בצד הדרומי של שיקגו לסדרה של ארבעה משחקים, גאווין פלויד יגיש ביום רביעי מול אי.ג'יי בארנט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גאווין פלויד שחקן שיקגו וייט סוקס. John Smirciek, AP
יש על מי לסמוך ברוטציה של הווייט סוקס. פלויד/AP, John Smirciek

AL מערב

מדד הפלייאוף:

טקסס 48:61
איינג'לס 50:59 (2 משחקים מאחור)

מומנטום: אפשר לשכוח מהשבוע האחרון, בו הריינג'רס הפסידו ארבעה משחקים, כי הרכש שהם עשו בסופ"ש לחיזוק הבולפן הציב אותם כמועמדים מובילים לוורלד-סירייס. רון וושינגטון חיזק את החלק החלש של הקבוצה ועכשיו יהיה קשה למצוא חוליה חלשה במכונה מארלינגטון. לוס אנג'לס ניצלה את ההפסדים של טקסס כדי לצמצם את הפער, וכמעט ושכחנו, אבל ארווין סנטנה רשם נו-היטר השבוע.

מניות בעלייה: מי שהוביל את המיינור ליג בשנה שעברה בהומרים, מייק טרומבו, מתחיל להיכנס לקצב של המייג'ור ליג. ביום חמישי הוא היה רחוק רק סינגל מסייקל, ובכל זאת הוא סיים את השבוע עם 11 ריביז והומר בודד. פרוספקט אחר של האיינג'לס, מייק טראוט, בינתיים די מאכזב בצד שמאל של האאוטפילד והוא עלול לחזור למיינורס. ואה, כן – כשמדברים על מניות בעליה ועל האיינג'לס, חייבים להזכיר את הנו-היטר של ארווין סנטנה, שוב. תשעה אינינגים, עשרה סטרייקאאוטים והולכה ב-1:2 על קליבלנד. הספק מרשים.

מניות בירידה: כשהחובט הכי טוב של הקבוצה שלך מצליח לרושם חבטה אחת בודדת כל השבוע, אתה יודע שהיא בצרה. זה בדיוק מה שקרה לסיאטל מארינרס כשהתופס מיגל אוליבו, הצליח לחבוט פעם בודדת ב-17 ניסיונות. את האמת, אי אפשר להאשים רק את אוליביו במצב של סיאטל. בכל זאת, הוא עדיין מוביל את הקבוצה בהומרים וריביז.

מה מצפה להן השבוע: לאיינג'לס אמור להיות שבוע נוח יחסית, כשיפגשו את מינסוטה וסיאטל בבית. הריינג'רס יפגשו את המובילות של האמריקן ליג סנטרל, כשמאט הולנד יגיש ביום שישי מול אובלדו חימנז מקליבלנד.

מארק טרומבו שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Duane Burleson, AP
קו שיפור מתמיד. טרומבו/AP, Duane Burleson

NL East

מדד הפלייאוף:

פילדלפיה 39:68
אטלנטה 46:63 (6 משחקים מאחור)

מומנטום: השבוע קיבלנו שחזור של גמר הנשיונל ליג, ושוב הפיליז טעמו את הטעם המר של הפיצ'ינג של הג'איינטס. האסים קליף לי ורוי האלאדיי, יחד עם החיזוק של האנטר פנס, החזירו את הקבוצה לטור הניצחונות מול פיטסבורג. אטלנטה נזקקה לטעות שיפוט נוראית כדי לנצח את הפייראטס, ואתמול קיבלה את החלק אותו היא חיפשה למלא במרכז האאוטפילד ובתחילת הליין-אפ, בדמותו של מייקל בורן.

מניות בעלייה: הברייבס ישמחו מאוד לקבל עוד שבועות טובים מדן אגלה. שחקן הבסיס השני חבט לשני הומרים השבוע, שניהם מול פלורידה, והכניס שישה רצים באותה הזדמנות. בסך הכל, אגלה די מאכזב, אבל אם הסופ"ש האחרון הוא סימן לבאות, ישמחו לסלוח לו בטרנר פילד.

מניות בירידה: צ'ין מינג-וונג ערך את הופעת הבכורה שלו ב-MLB מאז יולי 2009, וזה לא בדיוק הקאמבק אליו ציפה המגיש מטייוואן. הוא עשה זאת בוושינגטון מול המטס. כבר באינינג הראשון, המגיש הימני הרשה לחמשת החובטים הראשונים להגיע לבסיס, והם הובילו לארבע ריצות לחובתו. מאמן הנשיונלס דיויוי ג'ונסון ניסה לעודד את מינג-וונג לאחר המשחק כשאמר: " היתה לו מהירות טובה ואני מרוצה". הנשיונלס חזרו למקומם המוכר כסוגרי הבית.

מה מצפה להן השבוע: לפיליז תהיה הזדמנות לנקום בג'איינטס, אבל הם יצטרכו לפגוש שוב את מאט קיין וטיפ לינסקאם. זו יכולה להיות הזדמנות לברייבס להוריד את הפער, כשיפגשו את וושינגטון והמטס בחוץ.

צ'ין מינג וונג שחקן וושינגטון נשיונאלס עם התופס ווילסון ראמוס. Evan Vucci, AP
זוכרים שפעם הוא היה האס של היאנקיז? וונג חוטף בראש מווילסון ראמוס/AP, Evan Vucci

NL מרכז

מדד הפלייאוף:

מילווקי 49:60
סנט. לואיס 51:57 (2.5 משחקים מאחור)
פיטסבורג 52:54 (4.5 משחקים מאחור)
סינסינטי 55:53 (6.5 משחקים מאחור)

מומנטום: ברגע שחשבנו שהרדס בדרך לים אחרי ארבעה הפסדים למטס, הגיע סוויפ מרשים על האלופה, סן פרנסיסקו ג'איינטס. למילווקי היה קל מול יוסטון והקאבס, כשהם רושמים שישה ניצחונות רצופים. הקרדינלס והפייראטס עברו שבוע בינוני, ומקווים לטוב מהחיזוק שעשו לפני תום מועד העברות.

מניות בעליה: האם אפשר כבר להגיד את זה בקול רם? ג'ון אקספורד הוא אחד הקלוזרים הכי טובים בליגה. הקלוזר של מילווקי ממש לא פחד מהבאתו של פרנסיסקו רודריגז. "המחשבה הראשונה שלי על הטרייד היתה התרגשות", אמר הקנדי בן ה-28. אקספורד מספר שבאינינגים האחרונים של המשחק, כשרודריגז והוא מתחילים להתחמם, שני השחקנים נכנסים לפוקוס והם מדרבנים אחד השני להצליח. אקספורד רשם 31 שמירות מוצלחות השנה, עוד לפני שהזכרנו את השפם המרשים של הבחור.

מניות בירידה: לייל אוברביי לא ממש מוערך מצד חובבי הבייסבול, אבל במשך הקריירה הארוכה שלו הוא נתן תפוקה יציבה בבסיס הראשון. בחודש האחרון אוברביי נכנס למשברון קל וסיים את חודש יולי עם הומר בודד ו-5 ריביז. זה הדליק נורה אדומה אצל הפייראטס, שנלחמים על מקום בפלייאוף והחליטו להביא את דרק לי וריאן לודוויק. הפייראטס יעשו רוטציה בין אוברביי ולי בבסיס הראשון, אלא אם כן מישהו מהם יחליט להתחמם וייקח פיקוד ב-PNC פארק.

מה מצפה להן השבוע: עם כל הכבוד ליאנקיז-רד-סוקס, סדרת השבוע תהיה בסנט. לואיס, שם הקבוצה המקומית תנסה להרוס בעזרת פוחולס וברקמן החמים את רצף הניצחנות של מילווקי. לברוורס זה לא יהיה מפגש הצמרת היחידי, כשלאחר מכן יארחו את פיטסבורג. הרדס ייצאו לסדרת משחקי חוץ מול יוסטון ושיקגו, כשכל הפסד יהיה קריטי.

ג'ון אקספורד שחקן מילווקי ברוורס. Jeffrey Phelps, AP
האבו-שפם ממשיך לדפוק הופעות. אקספורד/AP, Jeffrey Phelps

NL מערב

מדד הפלייאוף:

סן פרנסיסקו 47:61
אריזונה 49:59 (2 משחקים מאחור)

מומנטום: הדיאמונדבקס מתחילים את השבוע רק שני משחקים מאחורי האלופה, והם מאמינים בליינאפ שלהם, כשאת החיזוק, אם אפשר לקרוא לו כך, עשו ברוטציה עם ההבאה של ג'ייסון מארקי. אצל הג'איינטס, הופעות ענקיות של קיין ולינסקאם הראו לפיליז שיש להם עוד על מה לעבוד, אבל קרלוס בלטראן עדיין מתקשה להיכנס לעניינים בחוף המערבי.

מניות בעלייה: אם מסתכלים בסטטיסטיקה ההתקפית של אריזונה שם אחד בולט בגדול מעל כולם: ג'סטין אפטון. זה מה שקרה גם השבוע, כשאפטון חבט ל-5 הומרים שהכניסו 14 ריביז. בסך הכל, אפטון רשם העונה 21 הומרים, שמעמידים אותו בצוותא עם ריאן הווארד וריאן ברון.

מניות בירידה: עם כל ההתלהבות והדיבורים סביב הית' בל, הקלוזר של הפאדרס ימשיך לסגור משחקים חסרי חשיבות למשך העונה הקרובה. סן דייגו החליטה שההצעות שקיבלה על בל לא שוות ערך, ולכן תשמור אותו עד לסיום העונה, אז יהיה שחקן חופשי. בל יכול להסתכל בקנאה על חברו הקרוב בבולפן, מייק אדאמס, שעבר לטקסס ריינג'רס. במקום לעודד את ג'וש המילטון הוא יעודד את חורחה קאנטו.

מה מצפה להן השבוע: סדרה ענקית בין אריזונה לסן פרנסיסקו, שבסיומה אריזונה יכולה לבצע מהפך ולקחת את המקום הראשון בבית. ג'ייסון מארקי יערוך הופעת בכורה מול ריאן ווגלסונג, איאן קנדי יפגוש את מאט קיין ודניאל הדסון יגיש מול הפריק.

ג'סטין אפטון שחקן אריזונה דיאמונדבקס. Gus Ruelas, AP
חם, חם, לוהט. אפטון/AP, Gus Ruelas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully