וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הפעם רק כמעט, ורלאנדר

1.8.2011 / 9:23

ג'סטין ורלאנדר מדטרויט פלירטט עם נו היטר שני העונה, אבל הסתפק ב-2:3 על האיינג'לס. בוסטון ניצחה, צירפה את בדארד

ג'סטין ורלאנדר שחקן דטרויט טייגרס. Duane Burleson, AP
שמונה אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים ורק חבטת חובה אחת. ורלאנדר/AP, Duane Burleson

אצל ג'סטין ורלאנדר נו היטר הוא כמעט עניין שבשגרה. לאס של דטרויט יש כבר שני משחקים כאלה ברזומה, אחד מהם נרשם השנה. אמש (ראשון) מול לוס אנג'לס איינג'לס, ורלאנדר היה קרוב לנו-נו השלישי שלו, אותו לקח לאינינג השמיני. בסופו של דבר הוא נשבר על ידי חבטה של מייסר איסטוריס, המלאכים צימקו פיגור אבל הטייגרס הצליחו לנצח 2:3. ורלאנדר סיים עם שמונה אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים וחבטת חובה אחת בלבד.

בוסטון יצאה משיקגו עם ניצחון 3:5 על הווייט סוקס, כשעל הדרך היא מצרפת את המגיש השמאלי מסיאטל אריק בדארד. ג'רמי הליקסון מטמפה ביי הגיש שבעה אינינגים סולידיים, הרייז עברו בסיאטל את המארינרס 1:8. טריפל של ברט גארדנר מהיאנקיז ניקה את הבסיסים וסייע לפסים לנצח את בולטימור 2:4. קליבלנד הפסידה בבית לקנזס סיטי 5:3 והיא רחוקה 2.5 משחקים מדטרויט בבית המרכז. מינסוטה הפסידה באוקלנד 7:3 וטורונטו ניצחה באותה תוצאה את טקסס.

ב-NL, פיטסבורג צירפה את ריאן לודוויק מסן דייגו, אבל לא ממש הצליחה לנצח בפילדלפיה, הפסידה 6:5 בעשרה אינינגים והמשיכה לאבד גובה. שני הומרים לראול איבנייז, חבטה במשחק הבכורה להאנטר פנס בפיליז. מעבר משמעותי לא פחות היה זה של מייקל בורן מיוסטון לאטלנטה. בורן לא שיחק בהפסד הברייבס בבית, 3:1 לפלורידה.

ג'וני קואטו מסינסינטי הגיש תשעה אינינגים חלקים, הוסיף שישה סטרייקאאוטים והרדס הביסו את סן פרנסיסקו 0:9. ג'ו סונדרס המשתפר קצר ניצחון עבור אריזונה, 3:6 על לוס אנג'לס דודג'רס, והדיאמונדבקס רחוקים שוב שני משחקים מהג'איינטס, שמוליכים את בית המערב. מילווקי עברה את יוסטון 4:5 והיא מוליכה את בית המרכז ב-2.5 משחקים, לאחר שבנוסף לפיטסבורג גם סנט לואיס הפסידה, 6:3 בבית לשיקגו קאבס. סן דייגו גברה על קולורדו 3:8.

אריק בדארד שחקן סיאטל מארינרס. Elaine Thompson, AP
מעניין כמה זמן הוא יישאר בריא. בדארד עובר לבוסטון/AP, Elaine Thompson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully