וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אם אין אסומואה, נסתפק בקרומארטי

1.8.2011 / 9:50

אחרי צירופו של פלקסיקו בורס, ניו יורק ג'טס החתימה גם את אנטוניו קרומארטי, שיישאר ארבע שנים. טוד היפ באריזונה

לאחר שצירפה את התופס פלקסיקו בורס, ניו יורק ג'טס התפנתה לסגור את החור העיקרי שנותר לה - עמדת מגן הפינה. נאמדי אסומואה, שהיה חזק על הכוונת של הסילונים, חתם בפילדלפיה והג'טס פנו וקיבלו תשובה חיובית מאנטוניו קרומארטי הוותיק, ששיחק בשורותיהם בשנה שעברה. קרומארטי חתם לארבע שנים על חוזה של 8 מיליון דולר בעונה.

הג'טס תכננו להחתים גם את הטייט אנד הוותיק טוד היפ, אבל השחקן העדיף לשחק באריזונה. היפ העביר את כל עשר שנות הקריירה שלו עד כה בבולטימור. הקרדינלס העבירו את טים הייטאוור לוושינגטון וקיבלו תמורתו את שחקן ההגנה הוותיק ווני הולידיי.

סדריק בנסון, שעשה בהצלחה קאמבק לקריירה בסינסינטי, ימשיך בבנגאלס, בשורותיהם חתם לעונה אחת על סכום של שלושה מיליון דולר. אלברט היינסוורת' הצליח לעבור בדיקות רפואיות וכושר גופני והחל להתאמן בניו אינגלנד. פרנק גור מסן פרנסיסקו סיים את הברוגז עם הקבוצה ויחל את מחנה האימונים בזמן. ניק בארנט, הליינבקר שהחמיץ את מרבית העונה שעברה בגרין ביי, חתם בבפאלו.

התופס של מיאמי ברנדון מרשל חשף כי הוא סובל מהפרעת אישיות, תופעה שגורמת לחוסר יציבות במערכות יחסים אישיות ועם הסביבה. הוא החליט לגלות את הדיאגנוזה על מנת להגביר את המודעות. "הייתי צריך עזרה, חיפשתי אותה נואשות", אמר מרשל, שהסתבך באירועים שונים מחוץ למגרש, כולל תקיפה על ידי בת זוגו באביב האחרון, "אבל אף אחד לא עזר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully