וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "מזדהה עם המחאה כנגד יוקר המחיה"

31.7.2011 / 19:11

בלם הנבחרת וקרדיף הוא בין הכדורגלנים הראשונים שמתייחסים בפומבי למאבק, פרסם בטוויטר: "נלחמים על דבר בסיסי ביותר"

מעל 150 אלף אנשים ברחבי הארץ יצאו אתמול (שבת) להפגין, ותצוגת הכח הזו הרשימה הרבה מאוד אנשים. אחד מאלו שהתרשמו הוא דקל קינן, בלמה של נבחרת ישראל וקבוצת קרדיף סיטי מליגת המשנה באנגליה, שפתח ממש היום (ראשון) חשבון ברשת החברתית טוויטר, ואת הציוץ הראשון שלו בחר להקדיש למחאות המדוברות.

"העובדה שחברים שלי, עם תארים אקדמיים, ואחרי שירות צבאי בקרבי מתקשים לגמור את החודש ונלחמים על משהו בסיסי ביותר, פרנסה בכבוד, גורם לי להזדהות עם המאבק הזה", כך כתב קינן, אחד מהשחקנים הראשונים שהביעו את דעתם בנוגע למחאה.

"לפני היותי אזרח כדורגל, אני אזרח במדינה. מה שגרם לי לצאת בפומבי זה העובדה שאני מכיר המון חבר'ה צעירים ששירתו ביחידות קרביות, למדו הרבה שנים והם אנשי עבודה קשה, אבל עדיין מתקשים לגמור את החודש. המעט שאני יכול לעשות זה להזדהות ולתמוך מרחוק", הוסיף הבלם לוואלה! ספורט.

קינן בן ה-26, גדל בקבוצות הנוער של הפועל מטה אשר ומכבי חיפה, שם גם ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת. הבלם יצא לעונות השאלה בבני סכנין ובנתניה, לפני שחזר לשורות הירוקים בעונת 2006 ותפס מקום של קבע בהרכב. בעונה שעברה הוא עבר לקבוצת בלקפול מהפרמיירליג, ובאמצע העונה עבר לקרדיף.

שגרירים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • דקל קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully