וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אובלדו חימנז עבר לקליבלנד

31.7.2011 / 9:38

האס של קולורדו הגיע בטרייד מפתיע לאינדיאנס. היאנקיז טבחו פעמיים בבולטימור, 3:8 ו-3:17. בוסטון הביסה את הווייט סוקס

אובלדו חימנז שחקן קולורדו רוקיז. Nick Wass, AP
תוספת כוח משמעותית לשבט. חימנז/AP, Nick Wass

אובלדו חימנז היה על הרדאר של הרבה קבוצות, בראשן ניו יורק יאנקיז, לפני סיום מועד הטריידים ב-MLB. בסופו של דבר, הקבוצה שזכתה בו היא קליבלנד. האינדיאנס צירפו את האס של קולורדו, תמורת שלושה שחקני מיינורס. לחימנז חוזה עד 2014, כך שהאינדיאנס יוכלו ליהנות משירותיו גם אם לא יעפילו לפלייאוף השנה. אריזונה צירפה את ג'ייסון מארקי מוושינגטון.

בינתיים, האינדיאנס ביצעו מהפך של הרגע האחרון מול קנזס סיטי, עם הומר בן שלוש ריצות של מאט לפורטה. הם ניצחו 2:5 וצימקו למשחק וחצי את הפער מדטרויט, שהפסידה בבית ללוס אנג'לס איינג'לס 5:1. היאנקיז הביסו את בולטימור בדאבל הדר שנערך בברונקס. במשחק הראשון הם ניצחו 3:8, בשני הם התפוצצו עם 3:17. ניק סווישר חבט להומר בכל אחד מהמשחקים.

בוסטון הביסה בשיקגו את הווייט סוקס 2:10, שמונה אינינגים טובים וניצחון לג'ון לסטר. דרק הולנד, שלאחרונה לא רואה בעיניים, רשם השתקה יפה של טורונטו בניצחון טקסס 0:3. הוא הגיש תשעה אינינגים עם חמישה סטרייקאאוטים. סיאטל עברה את טמפה ביי 2:3 ומינסוטה הפסידה לאוקלנד 8:3.

ב-NL, אלברט פוחולס חבט להומר, סנט לואיס יצאה מפיגור 5:0 והביסה 5:13 את שיקגו קאבס, הודות לאינינג חמישי בן שמונה ריצות. הקרדינלס הביאו מלוס אנג'לס דודג'רס את השורטסטופ התמיד פצוע רפאל פורקאל. מילווקי גברה על יוסטון 2:6 וממשיכה להוליך את בית המרכז, בעוד פיטסבורג המשיכה לאבד גובה בהפסד 7:4 לפילדלפיה.

סינסינטי ניצחה את סן פרנסיסקו 2:7, ואריזונה צימקה את הפער מהג'איינטס לשני משחקים לאחר ניצחון 4:6 על לוס אנג'לס דודג'רס. ג'ייסון וורת' רשם את כל הכנסות הרצים במשחק מול המטס עם הומר בן שלוש ריצות, וושינגטון ניצחה 0:3. קולורדו עברה את סן דייגו 6:10.

ניק סווישר שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Kromnicek, AP
הומר בכל משחק. סווישר/AP, Kathy Kromnicek

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully