וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מטר: כריסטוף למייטרה שוב קיצץ את השיא הצרפתי

30.7.2011 / 18:45

האצן הלבן המהיר בעולם שיפר שוב את שיאו האישי אחרי שעצר את השעונים בזמן של 9:92 שניות באליפות צרפת באלבי

כריסטוף למייטרה, האצן הלבן המהיר בכל הזמנים, שיפר אתמול (שישי) את שיאו הצרפתי בריצה ל-100 מטרים. למייטרה עצר את השעונים בזמן מרשים של 9:92 שניות בתחרות שהתקיימה באלבי, במקביל לתחרות ליגת היהלום בשטוקהולם. למייטרה בן ה-21 שבר למעשה גם את השיא האירופי עד גיל 23.

למייטרה אמר בסיום הריצה: "הרגשתי מצויין. ידעתי שיש לי ברגליים את היכולת לספק חצי הפתעה. עשתי את זה גם בזכות תנאים מצויינים. המטרה שלי כעת היא לעלות לגמר באליפות העולם ולסיים בין חמשת הראשונים". למייטרה הקדים את אלוף אירופה הטרי לנוער, ג'ימי ויקו, שעצר את השעונים בזמן של 10:07 שניות. מרטיאל מ'באנדיוק הוותיק סיים שלישי בזמן של 10:17 שניות.

היום הצליח למייטרה להשלים דאבל וניצח בריצת ה-200 מטרים באליפות. הוא קבע זמן של 20:08 שניות הטוב יותר משיאו הצרפתי, אלא שהוא נעזר ברוח גבית גבוהה מעל למותר (2.3). בריצת ה-100 לנשים ניצחה רודי זאנג מילאמה, חברתו לאימונים של למייטרה, שעצרה את השעונים בזמן של 11:07 שניות ושיפרה את השיא הלאומי של גאבון. ורוניק מאנג סיימה שניה וזכתה בתואר אלופת צרפת אחרי שקבעה 11:11 שניות, הצליחה להשוות את שיאה האישי והבטיחה את מקומה באליפות העולם בדרום קוריאה.

בתחרות הקפיצה במוט, הפייבוריט רנו לאבילני שמחזיק בתוצאת השנה בעולם לא השיג תוצאה מאחר והוא פסל שלוש פעמים בגובה התחלתי של 5.73 מטרים. מי שקטף את התואר היה הקופץ הוותיק רומיין מניל שעבר את אותו הגובה.

חדשות אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully