וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטר פנס לפילדלפיה, חבטה 2,000 לאלברט פוחולס

30.7.2011 / 12:43

הפיליז צירפו את הכוכב של יוסטון, שיחזק את חוליית ההתקפה. פוחולס עם ציון הדרך בניצחון סנט לואיס על הקאבס 2:9

בפילדלפיה פיליז אף פעם לא נחים. ה-GM רובן אמארו עבד שעות נוספות, ורגע לפני סיום מועד הטריידים (הלילה בחצות, שעון ישראל) הביא מיוסטון את האאוטפילדר האנטר פנס. זו לא הפעם הראשונה בה האסטרוס עושים עסקים עם הפיליז, כשבעבר בראד לידג' ורוי אוסוולט כבר עשו מסלול דומה.

בינתיים, אלברט פוחולס רשם שתי חבטות בניצחון סנט לואיס 2:9 על שיקגו קאבס, אחת מהן הביאה אותו למספר 2,000 בקריירת ה-MLB שלו. פילדלפיה המאושרת מהטרייד על פנס חגגה עם 3:10 על פיטסבורג, כשרוי האלאדיי מרשה חבטה אחת בשבעה אינינגים וזוכה בניצחון ה-13 שלו העונה. ברנדון ביצ'י מאטלנטה רשם שבעה אינינגים ושליש, הברייבס ניצחו את פלורידה וקטעו את רצף המשחקים (26) של אמיליו בוניפאסיו עם חבטה. מילווקי ממשיכה להוביל את בית המרכז לאחר 0:4 על יוסטון, שבעה וחמישה לרנדי וולף.

סינסינטי גברה על סן פרנסיסקו 3:4 לאחר 13 אינינגים, אבל אריזונה לא הצליחה לצמק את הפער מהג'איינטס כשהפסידה 9:5 בלוס אנג'לס לדודג'רס. קולורדו ניצחה בסן דייגו 2:3, המטס הלוהטים קצרו ניצחון גם על צ'ין מינג וונג ו-וושינגטון, 5:8.

ב-AL, שתי מוליכות בית המזרח נוצחו - בוסטון 3:1 בשיקגו על ידי הווייט סוקס וניו יורק יאנקיז בבית, 4:2 לבולטימור. טמפה ביי מנסה לעשות קולות של חזרה למאבק עם 0:8 בסיאטל, כשג'ף נימן מנופף 11 חובטים בסטרייקאאוט. בבית המרכז דטרויט מחצה את האיינג'לס 2:12, והיא ביתרון 2.5 משחקים על קליבלנד, שהובסה 12:0 על ידי קנזס סיטי. מלקי קבררה מהרויאלס רשם גראנד סלאם במשחק הזה. מינסוטה עברה באוקלנד את האייז 5:9, טורונטו גברה על טקסס 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully