וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינס יאנג בדרך לפילדלפיה, רוי וויליאמס לשיקגו

29.7.2011 / 17:26

הקוורטרבק שבא מטנסי ישמש מחליפו של מייקל ויק, התופס מצטרף לג'יי קאטלר והברס. דארן ספרולס חתם בניו אורלינס

בעיני רבים, מייקל ויק הוא אביו הרוחני של וינס יאנג - קוורטרבק מובילי שיכולתו לרוץ טובה מלזרוק. מעתה, השניים כנראה גם יתחרו ביניהם על חולצת ההרכב הראשון של פילדלפיה. מיד לאחר ששוחרר מטנסי יאנג כבר סיכם את תנאיו בפילי, והוא צפוי להצטרף לאיגלס כקוורטרבק מחליף. זאת, לאחר שסיכם לעונה אחת. כזכור, האיגלס העבירו בטרייד את קווין קוב לאריזונה וצריכים למלא את החור בעמדת המחליף.

שחקן אחר ששוחרר ומצא עבודה חדשה הוא רוי וויליאמס, התופס של דאלאס, שסיכם בשיקגו. הוא ישחק שם תחת מתאם ההתקפה מייק מארץ, שאימן אותו בתקופתו בדטרויט. הברס זקוקים נואשות למטרה אמינה לקוורטרבק ג'יי קאטלר. שיקגו גם ביצעה טרייד על הטייט אנד גרג אולסן, אותו שלחה לקרוליינה תמורת בחירת דראפט ב-2012. הפנתרס סגרו עם הליינבקר ג'ון ביסון על הארכה לחמש שנים, במהלכן ירוויח 50 מיליון דולר.

קבוצה נוספת שממלאת חור היא ניו אורלינס, שמיד לאחר עזיבת רג'י בוש החתימה את דארן ספרולס שבא מסן דייגו לארבע שנים. הוא ישתכר 14 מיליון דולר, 6 מיליון מהם בכסף מובטח. יוסטון החתימה את מגן הפינה ג'ונתן ג'וזף ובכך ירדה מהאפשרות לצירוף נאמדי אוסמואה, שכרגע נראה כי יילקח על ידי הג'טס. בראד סמית', מחזיר הבעיטות המצוין של הג'טס, עובר לבפאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully