וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ישראל לא תשחק באליפות אירופה

29.7.2011 / 16:59

למרות ניסיון קאמבק, בריטניה ניצחה 2:5 והעפילה לטורניר על חשבון הישראלים, שכפו משחק הכרעה מוקדם יותר

זה היה קרוב, אבל הסתיים באכזבה. נבחרת הבייסבול של ישראל נוצחה היום (שישי) 5:2 על ידי בריטניה, שעלתה לאליפות אירופה. הנבחרת שלנו תישאר בבית, למרות טורניר מוצלח שהסתיים עם שלושה ניצחונות, אחד מהם על הבריטים, ושני הפסדים. מוקדם יותר הבוקר ניצחו הישראלים 0:7 וכפו את המשחק המכריע, בו הפסידו, כאמור.

לאחר שהבריטים ניצחו במפגש הראשון בין השתיים ביום רביעי, ישראל הייתה חייבת לנצח במשחק הראשון, שכן שתי הראשונות בבית המוקדמות נפגשות לסדרה של הטוב משלושה, כשתוצאת המשחק הראשון ביניהן נחשבת. שלמה ליפץ, האס הישראלי, הבין את זה והגיש משחק-פנינה של תשעה אינינגים מלאים, במהלכם סילק חמישה חובטים בסטרייקאאוט והרשה רק שש חבטות. התופס איתן מעוז בלט בצד ההתקפי, כשרשם שלוש חבטות וארבע הכנסות רצים.

אלכסנדר סמית' הפנטסטי הגיש שמונה אינינגים ושני שלישים והיה האחראי לניצחון הבריטי. אצלנו, המאמן פאט בויל החליט לעלות עם ליפץ גם למשחק השני, שהתקיים כשעה וחצי לאחר סיום הראשון. עד לאינינג הרביעי זה עבד כשהנבחרת הובילה 0:1, אבל אז ספג ליפץ שתי ריצות ובחמישי ספג אחת נוספת, בטרם הוחלף על ידי גיא סטיבנס. הבריטים הגדילו את היתרון ל-1:5 ובאינינג התשיעי נרשמה הדרמה הגדולה, כשישראל מילאה את הבסיסים והבקיעה לאחר שאופיר כץ נפגע מהגשה של מייקל ג'ונסון. ג'ונסון הצליח לפסול את ג'סי סוויטאניק ובריטניה קיבלה את הכרטיס לאליפות, שתתקיים בשנה הבאה בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully