וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אפשר גם בלי בלטראן

29.7.2011 / 11:54

קרלוס בלטראן רשם שני סטרייקאאוטים בבכורה בסן פרנסיסקו, הג'איינטס ניצחו את פילדלפיה 1:4. המטס טאטאו את סינסינטי

קרלוס בלטראן שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. Matt Slocum, AP
לא לילה מרהיב, אבל ניצחון זה ניצחון. בלטראן/AP, Matt Slocum

קרלוס בלטראן ערך הלילה (בין חמישי לשישי) את הופעת הבכורה שלו בסן פרנסיסקו ג'איינטס. זה לא היה משחק שהוא ירצה לזכור, אבל טים לינסקאם, עם שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, הגיש היטב בפילדלפיה והג'איינטס ניצחו 1:4. הם הגדילו את הפער מאריזונה לארבעה משחקים, לאחר שהדיאמונדבקס הפסידו לקולורדו 4:3.

בינתיים המטס, קבוצתו הקודמת של בלטראן, מסתדרים מצוין בלעדיו. לא סתם מסתדרים - מטאטאים. ניו יורק גברה במשחק דרמטי 9:10 על סינסינטי וסיימה בסוויפ סדרה בת שלושה משחקים באוהיו. בבית המרכז הדרמה ממשיכה. מילווקי גברה על שיקגו קאבס 2:4 בסיוע הומר של ריאן ברון, פיטסבורג השוותה את מאזנה לסנט לואיס שבמקום השני, כשניצחה באטלנטה 2:5 והקרדינלס הפסידו ליוסטון 5:3. פלורידה עברה את וושינגטון 2:5.

ב-AL, ג'וש בקט ספג הומר בן שלוש ריצות מבילי באטלר וקנזס סיטי חלקה סדרה עם בוסטון כשניצחה 3:4. טמפה ביי יצאה מאוקלנד עם ניצחון 8:10, אבל היא עדיין בפיגור 10.5 משחקים מהרד סוקס. האיינג'לס ממשיכים מסע מוצלח לחוף המזרחי עם 7:12 בדטרויט, מארק טראמבו רשם חמש הכנסות רצים עם הומר במשחק. טקסס חלקה את הסדרה עם מינסוטה לאחר ניצחון 1:4, ובטורונטו ערך קולבי ראסמוס את הבכורה שלו בבלו ג'ייז. כמו בלטראן, גם הוא רשם שני סטרייקאאוטים, אבל קבוצתו ניצחה 5:8. ג'יי ג'יי הארדי מהאוריולס רשם שני הומרים, הפעם השנייה בתוך שלושה ימים שהוא עושה זאת.

הידקי אירבו, לשעבר המגיש של ניו יורק יאנקיז, נמצא הלילה מת בביתו בקליפורניה, במה שכנראה יוכר כהתאבדות. אירבו, בן 42 במותו, הגיע מיפן ליאנקיז ב-1997 עם ציפיות גבוהות במיוחד, בהן לא עמד. לאחר מכן עבר למונטריאול ובעונתו האחרונה במייג'ורס, ב-2002, שיחק בבולפן של טקסס.

אנדרו מק'קאצ'ן שחקן פיטסבורג פייראטס. John Bazemore, AP
אנדרו מק'קאצ'ן והפייראטס לא מתכוונים לוותר/AP, John Bazemore

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully