וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: ילנה איסינבאייבה חוזרת לדיאמונד ליג

28.7.2011 / 17:09

שיאנית העולם בקפיצה במוט עדיין לא הצליחה בקאמבק ותנסה לעשות את זה בשטוקהולם. יוסאין בולט ירוץ ב-200 מטרים

התחרות ה-11 בסבב הדיאמונד ליג תצא לדרך מחר (שישי) בשטוקהולם שבשבדיה (שידור ישיר החל מ-21:00 בספורט1 וספורט1 HD). מבחינתם של חובבי האתלטיקה הקלה, שני שמות בלבד מספיקים כדי לרתק כל אחד מהם למסך בערב הזה: יוסאין בולט וילנה איסינבאייבה.

איסינבאייבה, שיאנית העולם בקפיצה במוט, התכוונה לעשות השנה קאמבק אבל מסיבות שונות עדיין לא הצליחה להוכיח את עצמה. תחילה זו הייתה פציעה שהשביתה לה את החלק הראשון של העונה, ולאחר מכן נסיונות החזרה שלה בתחרויות קטנות בשוויץ ואיטליה היו כושלים. הפעם, היא מתכוונת לנצל את הסבב היוקרתי של מלכת הספורט כדי להוכיח שהיא מוכנה לאליפות העולם שתתקיים בעוד חודש בדרום קוריאה. לקראת התחרות בשטוקהולם אמרה איסנבאייבה: "קשה לי להסביר מה לא עבד בתחרויות הקודמות, אבל אני רוצה להראות לכולם שאני עדיין הקופצת במוט הטובה בעולם וששום דבר לא השתנה". היריבות העיקריות של איסנבאייבה בשטוקהולם יהיו פביאנה מורר הברזילאית, סילקה שפיגלבורג הגרמניה וסבטלנה פאופנובה הרוסיה.

יוסאין בולט ירוץ בפעם השניה העונה בסבב את ריצת ה-200 מטרים. שיאן העולם הג'מייקני ינסה לשפר את תוצאת השנה שלו שעומדת על 19:86 שניות ויתחרה בין השאר נגד אלונזו אדוארד מפנמה (שיא אישי של 19:81) וריצ'ארד תומפסון הטרינידדי. ריצת ה-110 משוכות לגברים תפגיש בין שניים משלושת הרצים המהירים בכל הזמנים למרחק הזה: דיירון רובלס הקובני ודיוויד אוליבר האמריקאי. ריצת ה-100 מטרים לנשים תפגיש בין ארבע מהרצות הבכירות בעולם: כרמליטה ג'טר ומרשביט מאיירס האמריקאיות, קרון סטיוארט הג'מייקנית ודבי פרגוסון-מקנזי מהבהאמאס.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully