וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רג'י בוש עבר למיאמי, סידני רייס בסיאטל

28.7.2011 / 10:01

הרץ של הסיינטס הצטרף לדולפינס, רייס חתם לחמש עונות על חוזה של 41 מיליון דולר. קווין קוב בדרך לאריזונה

קבוצות ה-NFL ממשיכות לעשות שעות נוספות במטרה לחזק את הסגלים בעונה הקרובה, והמהלך המשמעותי שהושלם הלילה (בין חמישי לשישי) הוא הצטרפותו של התופס סידני רייס לסיאטל. רייס, ששיחק עד לעונה החולפת במינסוטה, חתם על חוזה לחמש שנים על סכום של 41 מיליון דולר. ב-2009 הוא פרץ עם 1,312 יארדים ושמונה תפיסות לטאצ'דאון, בעונה שעברה כמעט לא היה פעיל בגלל ניתוח בירך.

רג'י בוש עבר למיאמי. הרץ של ניו אורלינס הגיע בעקבות בחירתה של ניו אורלינס במארק אינגראם בדראפט האחרון. בוש היה אמור להשתכר עד 16 מיליון דולר בעונה הקרובה, סכום שאותו לא הסכימו הסיינטס לשלם. הוא יחתום לשנתיים.

פלקסיקו בורס יצטרף לניו יורק ג'איינטס או לפיטסבורג, שתי הקבוצות שבהן שיחק במהלך הקריירה שלו ב-NFL. בורס ייפגש עם מאמן הג'איינטס טום קופלין ולאחר מכן יטוס לפיטסבורג, שם יפגוש את מייק טומלין. גם פילדלפיה וניו יורק ג'טס הביעו עניין בשחקן. הג'טס, אגב, עדיין לא ויתרו על האפשרות לצרף את מגן הפינה נאמדי אוסמואה.

קווין קוב בדרך לאריזונה. הקוורטרבק של פילדלפיה אמור לעבור לאחר שהמו"מ עם הקרדינלס יבשיל. אריזונה תתן לפילי את מגן הפינה דומיניק רוג'רס קרומארטי ובחירת דראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully