וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קרלוס בלטראן עבר לסן פרנסיסקו

28.7.2011 / 9:25

האאוטפילדר של המטס ישחק בעונה הקרובה בג'איינטס, שגברו על פילדלפיה 1:2. בוסטון ניצחה את קנזס סיטי 5:12

עכשיו זה סופי: קרלוס בלטראן ישחק בישורת האחרונה של העונה בסן פרנסיסקו. האאוטפילדר הוותיק של ניו יורק מטס הועבר הלילה (בין רביעי לחמישי) למפרץ, לאחר שהסכים לבטל את הווטו שהיה לו בחוזה. מעט לפני משחק הניצחון של המטס 2:8 בסינסינטי הודיע השחקן לחבריו כי יצטרף לג'איינטס, שנמצאים כעת בפילדלפיה. הג'איינטס יתנו את הפיצ'ר זאק ווילר ויכסו 4 מיליון מתוך 6.5 מיליון הדולרים שהם עדיין חייבים לבלטראן לפי החוזה.

בינתיים, מאט קיין והג'איינטס ניצחו בפילדלפיה את קול המלס והפיליז 1:2. קיין רשם שבעה אינינגים לעומת שבעה ושני שלישים של המלס. אטלנטה צמצמה לחמישה משחקים את הפער מפילדלפיה לאחר 1:2 על פיטסבורג. פלורידה גברה על וושינגטון 5:7, אריזונה ניצחה בסן דייגו 3:4, קולורדו הכניעה את הדודג'רס 1:3 ויוסטון עברה בסנט לואיס את הקרדינלס 2:4. זאק גריינקי הגיש שישה אינינגים ושני שליש עם תשעה סטרייקאאוטים ב-0:2 של מילווקי על שיקגו קאבס.

ב-AL, בוסטון גברה על קנזס סיטי 5:12, כשדייויד אורטיז הלוהט רושם הומר מספר 20 עם גרנד סלאם וג'ייקובי אלסבורי מוסיף את ה-17 שלו. מינסוטה ניצחה שוב בארלינגטון את טקסס 2:7, מייקל קדאייר עם הומר מספר 15 העונה. ג'יימס שילדס מטמפה ביי איבד את זה לחלוטין באוקלנד, ונטש לאחר ארבעה אינינגים עם עשר ריצות חובה. האייז שייטו לניצחון 4:13. שיקגו וייט סוקס הפכה את בית המרכז למעניין לאחר 1:2 על דטרויט, וכעת היא רחוקה 3.5 משחקים בלבד מהטייגרס ושניים מקליבלנד. ריקי רומרו הגיש שמונה אינינגים ושליש עם תשעה סטרייקאאוטים, טורונטו גברה על בולטימור 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully