וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר לארווין סנטנה

27.7.2011 / 23:19

המגיש של האיינג'לס רשם ריצת חובה אבל לא חבטה ב-1:2 על קליבלנד. ראסמוס בטורונטו, סיאטל שברה את רצף ההפסדים

איזה ערב אדיר לארווין סנטנה. המגיש של לוס אנג'לס איינג'לס הפך הלילה (רביעי) לשלישי העונה שרושם נו היטר. הוא עשה זאת מול קליבלנד, במשחק שבו דווקא ספג ריצת חובה - אבל לא חבטה. האיינג'לס ניצחו 1:2.

סנטנה, שעד כה עובר עונה סבירה, רשם תשעה אינינגים כמעט מושלמים, שבמסגרתם סילק בסטרייקאאוט עשרה חובטים והרשה הולכה אחת בלבד. את הריצה היחידה שלו במשחק הוא ספג בעקבות שגיאה של אריק אייבאר באינינג הראשון. איזיקייל קאררה עלה לבסיס, גנב אותו, התקדם לשלישי בזכות פסילה והבקיע כתוצאה מהגשה פרועה. ההמשך כבר היה כולו של סנטנה, שהצטרף לפרנסיסקו ליריאנו ממינסוטה ולג'סטין ורלאנדר מדטרויט ברשימת הנו-נו של 2011. הנו-נו האחרון שבו נרשמה ריצת חובה נגד המגיש שהשיג אותו היה ב-1993, אז ניצח דאריל קייל המנוח מיוסטון 1:7 את ניו יורק מטס.

סיאטל יכולה לנשום לרווחה. לאחר 17 הפסדים רצופים נשברה המגמה השלילית של המארינרס, והם הצליחו לחגוג דווקא מול היאנקיז בברונקס עם ניצחון 2:9. פליקס הרננדז חזר לרגע להיות דומיננטי כשרשם שבעה אינינגים מוצלחים עם חמישה סטרייקאאוטים. איצ'ירו סוזוקי חזר לרגע להיות תותח העל שהכרנו בעשור החולף, כשסיים עם ארבע חבטות ושתי ריצות. ארבע חבטות וארבע הכנסות רצים למייק קארפ.

בשוק הטריידים בוצע הערב מהלך בולט, כשקולבי ראסמוס, האאוטפילדר של סנט לואיס, עבר לטורונטו ואדווין ג'קסון הגיע משיקגו וייט סוקס לקרדינלס. הטרייד עירב שישה שחקנים, כשהשניים הללו במרכזו. ראסמוס נחשב לפוטנציאל-על, אולם לא הצליח להגשים אותו תחת טוני לה-רוסה בקרדינלס. ג'קסון, בעבר פרוספקט הגשה מוביל בליגה, עובר כמעט בכל יולי.

קרלוס בלטראן בדרך לסן פרנסיסקו. כבר שבועות ארוכים ידוע כי האאוטפילדר הוותיק של המטס לא יישאר בקבוצה, והג'איינטס צמאים למחבט טוב שישדרג את ההתקפה המקרטעת שלהם. לפי מקורבים לעסקה, היא "סגורה ב-95 אחוז". מועד סיום הטריידים ב-MLB הוא שבת, ה-31 ביולי, בחצות שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully