וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: גנאדי סולוניצ'ינס ינחת למבחנים

הדס גרינברג

27.7.2011 / 20:51

קשר נבחרת לטביה בן ה-31 ינחת בחמישי וצפוי לשחק כבר מול מכבי חיפה בגביע הטוטו. ניצן יפתח בשער, אבוחצירא ינוח?

קשר נבחרת לטביה גנאדי סולוניצ'ינס (31), מגיע להיבחן בעירוני קרית שמונה. השחקן אמור לנחות מחר (חמישי), יעבור בדיקות רפואיות ויחל במבחנים והמאמן רן בן שמעון צפוי לשתף אותו כבר בשבת במשחק גביע הטוטו הביתי נגד מכבי חיפה (20:30, 5+ לייב). בן שמעון מחפש מזה זמן רב קשר 50-50 ומעוניין להתרשם מיכולתו של הלטבי הבינלאומי. בשורות הקריה חתומים שלושה זרים: בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו ודושאן מאטוביץ' הסרבי.

מדובר בקשר בן 31, עם רזומה של 44 הופעות במדי הנבחרת. סולוניצי'נס העביר את רוב הקריירה שלו במדי מטאלורג ליפאייה הלטבית, במדיה זכה בשש אליפויות. השחקן, אגב, שיחק עם הקבוצה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית מול רד בול זלצבורג ולא נכלל בסגל למשחקים מול ישראל בקמפיין הנוכחי.

בקריה כבר החלו בהכנות לקראת המשחק שיפתח את העונה. השוער איתמר ניצן צפוי לערוך הופעת בכורה בין הקורות. שמעון אבוחצירא שנפצע במחנה האימונים, אמנם חזר לאימונים מלאים, אבל יש אפשרות שיקבל מנוחה.

אגב, במועדון היו מרוצים מאוד ממחנה האימונים בהולנד והציפיות מהעונה הקרובה לא פחותות ממטרות העונה שעברה. אחרי שהקבוצה פספסה את הכרטיס לאירופה, במועדון מכוונים גבוה יותר העונה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully