וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונובן מקנאב עובר למינסוטה, הולמס נשאר בג'טס

27.7.2011 / 17:02

הקוורטרבק של וושינגטון עבר לוויקינגים תמורת שתי בחירות דראפט. הולמס חתם על חוזה של 50 מיליון דולר לחמש שנים

במינסוטה וייקינגס רצו תקופה ארוכה את דונובן מקנאב, בוושינגטון לא ממש בנו על הקוורטרבק הוותיק. במשך חודשים ארוכים דומה היה שהצדדים היו עם האצבע על ההדק, אבל לא יכלו לסחוט אותו לאור השביתה. היום (רביעי) העסקה יצאה לפועל ומקנאב יהיה בשנה הקרובה שחקן הווייקינגס. התשלום של מינסוטה יהיה בחירת סיבוב שישי ב-2012, ועוד בחירה מותנית (תלויית הישגים) בדראפט 2013, גם היא כנראה של סיבוב שישי.

מינסוטה נותרה ללא קוורטרבק פותח לאחר פרישתו של ברט פארב, ולא בנתה על טרוואריס ג'קסון, שחתם בסן פרנסיסקו. מקנאב היה אמור להשתכר כ-15 מיליון דולר לו המשיך ברדסקינס, ובוושינגטון ממש לא היו מעוניינים לממש את האופציה הזו. בסופו של דבר, הוא ירוויח הרבה פחות מהסכום הזה.

בינתיים, וושינגטון לא שוקטת על השמרים והחתימה את התאקל ההגנתי בארי קופילד, שעזב את הג'איינטס, על חוזה לשש שנים, במסגרתו הובטחו לו 12.5 מיליון דולר. לרדסקינס הרבה כסף פנוי מתחת לתקרת השכר והם צפויים לבצע החתמות נוספות.

סנטוניו הולמס, התופס המצוין של ניו יורק ג'טס, יישאר בקבוצה בחמש השנים הקרובות. הג'טס לטשו עיניים לכיוון מגן הפינה נאמדי אוסמואה, אולם העדיפו ללכת על השחקן שהוביל אותם לגמר ה-AFC בעונה החולפת. הוא צפוי להשתכר 50 מיליון דולר במהלך התקופה, 24 מיליון מהם בכסף מובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully