וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עד אתמול דוידוביץ' עוד האמין שיפתח"

27.7.2011 / 13:46

לראשונה זה זמן רב, השוער יירד לספסל מול מאריבור: "זה לא מצב רגיל עבורו". בוליאט כשיר, אלישע לשחקנים: "צריך לעבור"

שעות ספורות לפני ההתמודדות עם מאריבור (21:05, ערוץ 10 וספורט1 HD), שעשויה להקנות לקבוצה יתרון משמעותי בניסיון להעפיל לשלב הפלייאוף, במכבי חיפה מדברים בעיקר על ספסולו של השוער ניר דוידוביץ', שאחרי תקופה ארוכה בין הקורות יירד לספסל. במועדון סיפרו הבוקר כי דוידוביץ' האמין עד אתמול שאלישע לוי יחליט בסופו של דבר לתת לו את הקרדיט, אבל התרגול באימון המסכם הבהיר לו סופית כי הוא מחוץ לתוכנית ההרכב.

"כשהתקשורת כתבה שהוא בדרך לספסל, ניר בחר להתעלם. רק כשהתחילו מגעים עם איינוגבה ושראנוב, הוא הבין שהוא הולך להתחרות המקום בהרכב, אבל גם אז האמין שיהיה השוער הראשון. לפחות עד אתמול", סיפר גורם בקבוצה על התהליך שהחל בתחילת העונה, "מה שיקרה הערב הוא נקודה מאוד משמעותית בקריירה שלו כי הוא לא רגיל להתחרות על המקום בהרכב, אבל זה תהליך טבעי שעובר על כך שוער. בנקודה מסוימת בקריירה אתה הופך לשוער מחליף, אבל זה לא גורע מהתרומה שלו למכבי חיפה".

שחקן בקבוצה סיפר: "אם בויאן ישמור על שער נקי, ניר יודע שיראה את הספסל גם בגומלין, וזה לא מצב רגיל בשבילו. מאז המשחק בבוסניה, הוא כמעט ולא מדבר על זה".

בנושא אחר: הבלם יוריצה בוליאט נבדק והובהר לו שמבחינה רפואית הוא כשיר למשחק. ההחלטה לגביו תהיה מקצועית בלבד ולכן נראה שיפתח בהרכב לצד אנדריי פיליאבסקי, ששמע אתמול מסוכנו כי הוא במעקב של מאמן נבחרת אוקראינה, שמתכוון לזמנו במהלך העונה לסגל. בהתאם לכך, סארי פלאח שהתבקש אתמול להיות בכוננות, יפתח על הספסל.

אלישע לוי אמר הבוקר לשחקנים: "זו קבוצה התקפית טובה, אבל צריך לעבור אותה ולעלות לשלב הבא".

אייל גולסה הבהיר לאלישע לוי בשיחה ביניהם כי הוא כשיר לחלוטין. דלה ימפולסקי שיפתח על הספסל צפוי להשתלב כמחליף. עלי עוסמאן יפתח לראשונה בהרכב אחרי כמעט ארבעה חודשים, מאז נפצע במשחק מול הפועל עכו. שלשום, כזכור, הוא אמר לחבריו בקבוצה: "אם אפתח בהרכב אטרוף את הדשא. הניתוח מאחוריי".

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה; אייל גולסה, עלי עוסמאן, מוחמד גדיר, עידן ורד, ויאם עמאשה; ולדימיר דבאלישווילי.

עדכון ראשון: 11:40

ניר דוידוביץ' לא תורגל בהרכב לקראת מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully