וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: לוק ג'קסון חתם לשנתיים, מו"מ עם מילאג'

27.7.2011 / 10:27

הפורוורד האמריקאי חתם לשתי עונות. עודד קטש: "הוא מתאים לסגנון המשחק שלנו". הרכז ששיחק באוקראינה מועמד

הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתו לשתי עונות של הפורוורד האמריקאי לוק ג'קסון, 29, 2.01 מטר. המאמן עודד קטש אמר: "אנו שמחים על הצטרפותו של לוק. מדובר בשחקן מנוסה ואיכותי עם יכולות גבוהות ואין לי ספק שהוא יהיה פקטור משמעותי עבורנו העונה ויוביל את הקבוצה קדימה. ג'קסון מתאים לסגנון המשחק שלנו ואנו בהחלט מברכים על הגעתו לירושלים".

ג'קסון בוגר מכללת אורגון, משחק בעמדות השוטינג גארד והסמול פורוורד, ובעונה שעברה הופיע במדי איידהו סטמפיד בליגת ה-NBDL. הוא כבר עבר באירופה, כאשר בעונת 2009/10 שיחק בפרארה האיטלקית.

ג'קסון הוא היחיד בהיסטוריה של מכללת אורגון שנמצא בין 10 המובילים בתשע קטגוריות סטטיסטיות שונות. ב-2004 נבחר השחקן במקום ה-10 בדראפט ה-NBA על ידי קליבלנד, ושיחק 46 משחקים בשנתיים במדי הקאבלירס. ב-2006 עבר ללוס אנג'לס קליפרס ולטורונטו, ובעונת 2007/8 שיחק במיאמי היט וקלע 5.6 נקודות בממוצע ב-14 משחקים.

בנוסף, לוואלה! ספורט נודע שהקבוצה מנהלת מו"מ עם הרכז האמריקאי קרטיס מילאג', 30, 1.88 מטר, ומציעה לו חוזה לשנתיים במסגרתו ירוויח כ-200 אלף דולר לעונה.

מילאג' הוא בוגר מכללת אריזונה סטייט. בשנים האחרונות הוא שיחק בסין, לטביה ובאולימפיה לובליאנה. בעונה החולפת לבש את מדי חימיק יוז'ני האוקראינית והעמיד ממוצעים של 14.9 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק.

לידיעה הראשונה על המו"מ בין הפועל ירושלים ללוק ג'קסון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully