וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מאט האסלבק עובר לטנסי

27.7.2011 / 15:53

הקוורטרבק הוותיק נפרד מסיאטל לאחר עשר שנים, יצטרף לטייטאנס. ליינארט וטרוואריס ג'קסון בסיהוקס. בורס לג'איינטס?

סיאטל סיהוקס מאמינה בקוורטרבקים חדשים. האם הם יהיו יעילים? זה כבר סיפור אחר. הסיהוקס נפרדו ממאט האסלבק הוותיק, ששיחק בשורותיהם מ-2001, אז עבר בטרייד מגרין ביי. במקום השחקן בן ה-36 יגיעו מאט ליינארט וטרוואריס ג'קסון, שניים עם קריירות לא מוכחות בליגה. מי שכן יישאר הוא אלכס סמית', שמשום מה מקבל הזדמנות גם מהמאמן החדש של סן פרנסיסקו ג'ים הארבו.

בינתיים, טנסי צירפה את האסלבק. הטייטאנס זקוקים לקוורטרבק לאחר סילוקו של וינס יאנג ופרישתו של קרי קולינס. האסלבק ישמש חונכו של ג'ייק לוקר, שנבחר השנה בדראפט וצפוי להפוך לקוורטרבק הראשון של טנסי בשנים הקרובות.

פלקסיקו בורס, התופס ששוחרר לאחרונה מהכלא, מעוניין להיפגש עם מאמן ניו יורק ג'איינטס טום קופלין ולדון עמו בחזרה לקבוצה. בורס נחשב לשרוף אצל קופלין והג'איינטס לאחר תקרית הירי שבעקבותיה נכנס לכלא, כשעוד לפניה היו לו הרבה בעיות בקבוצה. עם זאת, מבחינת שני הצדדים יש פוטנציאל לעסקה.

הקבוצה השנייה של ניו יורק, הג'טס, חושבת בגדול בגזרת המגנים. בעוד הסילונים מנסים להחתים מחדש את סנטוניו הולמס, הם רוצים גם את נאמדי אוסמואה, מגן הפינה המצוין שהפך לשחקן חופשי בעקבות הדביליות של אוקלנד. עם דארל ריוויס, אוסמואה ואנטוניו קרומארטי, ממש לא מומלץ לקוורטרבקים לנסות לזרוק נגד הקבוצה הזו.

צ'רלס ג'ונסון, הקיצוני הגנתי של קרוליינה, חתם בקבוצה על חוזה בן 72 מיליון דולר לשש שנים.

עדכון ראשון: 27.7.2011, 8:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully