וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ואנס ארמסטרונג

27.7.2011 / 7:49

ואנס וורלי הסנסציוני גימד גם את סן פרנסיסקו ב-2:7 של פילדלפיה על הג'איינטס. הפסד 17 ברציפות לסיאטל

ואנס וורלי שחקן פילדלפיה פיליז. Matt Slocum, AP
זה רק הולך ונהיה טוב יותר. וורלי/AP, Matt Slocum

רגע לפני האולסטאר, ואנס וורלי חזר לליגת המיינורס. רגע אחרי האולסטאר, צ'רלי מנואל השיב אותו לרוטציה של פילדלפיה. הוא ידע מצוין למה. הרוקי הסנסציוני רשם הלילה (בין שלישי לרביעי) תשעה אינינגים מלאים עם חמישה סטרייקאאוטים ב-2:7 של הפיליז על סן פרנסיסקו. ריאן הווארד עזר לו עם ההומר ה-20 שלו העונה.

אריזונה, שנאבקת עם הג'איינטס על הבכורה ב-NL מערב, צימקה את הפער לשלושה משחקים לאחר משחק מלא משלה, כשג'ו סונדרס גמא תשעה וטיגן ארבעה ב-1:6 בסן דייגו. במרכז ממשיך להיות שמח, כשסנט לואיס ניצחה את יוסטון 1:3, מילווקי גברה על שיקגו קאבס 2:3 והשתיים חיכו לפיטסבורג, שנכנסה למרתון של אינינגים באטלנטה. רק באינינג ה-19 רשמו הברייבס ריצה בגלל טעות שיפוט ברורה, ניצחו 3:4 ועזרו לקרדינלס ולברוורס. סנט לואיס מוליכה בחצי משחק על מילווקי ובמשחק שלם על פיטסבורג.

פלורידה מחצה את וושינגטון 2:11, רגע לפני שהתבשרה שהאס ג'וש ג'ונסון סיים כנראה את העונה בגלל פציעת הכתף המפורסמת שלו. ניו יורק מטס עברה את סינסינטי 6:8ולוס אנג'לס דודג'רס הכניעה את קולורדו 2:3.

ב-AL, סיאטל רק ממשיכה ללכת מדחי אל דחי. המארינרס רשמו הלילה הפסד מספר 17 ברציפות, 4:1 בניו יורק ליאנקיז. הומר מספר 28 למארק טשיירה וגם לקרטיס גרנדרסון, ניצחון 15 לסי סי סבאת'יה המצוין-תמיד, שטיגן לא פחות מ-14 חובטים אומללים בשבעה אינינגים של עבודה. בוסטון התאוששה מההפסד לקנזס סיטי לילה לפני כן עם ניצחון מכוער 9:13. טמפה ביי הרימה, כך נראה, ידיים בבית המזרח, לאחר הפסד 6:1 לאוקלנד.

מינסוטה התאוששה מהשפלת ה-20:6 יום לפני כן וגמלה לטקסס בניצחון 8:9, שהושג בזכות שתי ריצות על נפתלי פליז באינינג התשיעי. ג'ורדן וולדן שוב הכניס את לוס אנג'לס איינג'לס לחרדות, אבל לאחר שמילא את הבסיסים מול קליבלנד ידע לשמור על הניצחון של ג'רד וויבר 1:2. וויבר סגר שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, והיה זה ניצחונו השמיני ברציפות מתוך 14 העונה. יש לו ERA מגוחך של 1.79. דטרויט, שניצחה את שיקגו וייט סוקס 4:5, הגדילה את יתרונה על האינדיאנס לשני משחקים. ג'סטין ורלאנדר הגיש שמונה אינינגים טובים אך לא משובחים, כשספג ארבע ריצות. הוא קצר את ניצחונו ה-14 העונה. ג'יי ג'יי הארדי ירה לשני הומרים ב-4:12 של בולטימור על טורונטו.

ג'יימי רייט שחקן סיאטל מארינרס מביט לגבעה בזמן ששחקן ניו יורק יאנקיז מארק טשיירה מקיף את הבסיסים. Kathy Kromnicek, AP
ג'יימי רייט והמארינרס בבור עמוק, טשיירה שוב מקיף את הבסיסים/AP, Kathy Kromnicek

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully