וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: השביתה מתה, תחי עונת ההעברות

27.7.2011 / 0:36

דאלאס שחררה את רוי וויליאמס ומריון בארבר, הבנגאלס "לא מצפים לפאלמר", מנקינס וג'קסון יחתמו על חוזי פרנצ'ייז

השביתה ב-NFL הסתיימה, והקבוצות כבר החלו להכין את עצמן בחלון הזמן המצומצם שנותר לפתיחת העונה. מספר מהלכים משמעותיים נרשמו כבר ביום שלישי, כשבראשם שחרורו של התופס רוי וויליאמס מדאלאס. וויליאמס, בעבר בחירת דראפט גבוהה של דטרויט, מעולם לא הגשים את הציפיות ממנו, בליונס ובקאובויס. גם הרץ מריון בארבר, הגארד לאונד דייויס והבועט קריס בראון לא יחזרו לקבוצה.

סינסינטי שבה לפעילות וכבר הודיעה שקרסון פאלמר ש"פרש" לא יועבר בטרייד. פאלמר דרש בסיום העונה שעברה לעבור "או שאפרוש". בסופו של דבר, הצדדים יצטרכו לגבש פיתרון, או שהקוורטרבק לא ישחק עוד בקבוצה. בינתיים, הבעלים מייק בראון מתייחס אליו כאל שחקן עבר: "אני אוהב אותו, אבל הוא 'פרש'. אני לא מצפה לו".

עוד חדשות מהליגה: לוגאן מנקינס, הגארד של ניו אינגלנד שלא שיחק במחצית העונה שעברה בגלל סכסוך חוזי עם הקבוצה, יחתום על חוזה פרנצ'ייז ויגיע למחנה האימונים של הפטריוטס. כמוהו גם וינסנט ג'קסון, שהיה באותה סיטואציה עם סן דייגו. מינסוטה מחפשת דרך לצרף את דונובן מקנאב, הקוורטרבק המאכזב של וושינגטון.

טים טיבו יפתח בדנבר? זה מה שמסתמן, לאחר שמהברונקוס נודע כי הם מחפשים טרייד על קייל אורטון. פילדלפיה מרחרחת בנושא בגזרת קווין קוב, מאחר שמייקל ויק הוא הפותח המוצהר שלה, אבל בגזרה שלו יש קשיים. האיגלס רוצים בחירת סיבוב ראשון על קוב, אף קבוצה עדיין לא הרימה את הכפפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully