וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ניצחון לישראל במוקדמות אליפות אירופה

26.7.2011 / 23:23

הנבחרת הביסה את גאורגיה 1:11, במשחק שהופסק במסגרת "חוק הרחמים". גם בריטניה לא ריחמה ב-3:14 על ליטא

אז נכון שכדי לראות את קווין יוקוליס ואיאן קינסלר משחקים בכחול לבן נצטרך לחכות עוד קצת, אבל נבחרת ישראל בבייסבול עשתה הרבה כבוד הערב (שלישי) לענף, כשהביסה את נבחרת גיאורגיה בתוצאה 1:11, במשחק הראשון שלה במוקדמות אליפות אירופה בבייסבול. זו הפעם הראשונה בה נערך טורניר מסוג זה בארץ והאווירה בהחלט הייתה בהתאם, כאשר כ-500 אוהדים נלהבים דחפו את הנבחרת להתגבר על פיגור מוקדם, בעיקר בזכות אינינג שישי עם חמש ריצות. במהלך האינינג השביעי הופעל "חוק הרחמים" (The mercy rule), אשר קובע כי אם הפער בסוף אינינג זה עומד על 10 ריצות ומעלה המשחק מסתיים אוטומטית.

הישראלים שמו על הלוח 11 ריצות אף על פי שרשמו חמש חבטות בלבד, כתוצאה מחוסר שליטה מגוחך של המגישים הגאורגים, שהוליכו את הנבחרת שלנו לא פחות מ-16 (!) פעמים לבסיס, 11 מהן על ידי לוקה גחוקידזה. המגיש אלון ליישמן, שאינו פעיל בטורניר על הגבעה בשל פציעה בזרוע, שיחק בתור חובט ייעודי ורשם חבטה ושתי הכנסות רצים. בשורות ישראל בלטו האס שלמה ליפץ, עם משחק מלא וניצחון, בו הרשה שלוש חבטות וריצה אחת בלבד, תוך שהוא מטגן 9 חובטים בסטרייקאאוט, והליד-אוף של הנבחרת ג'וש וייס עם שלוש ריצות, שלוש הולכות ושתי גניבות בסיס. מן הצד השני, דיוויד מוקאדזה, הרליבר של הגיאורגים, לא בדיוק יזכור בגאווה את ההופעה שלו, בה הוא נתן חמש הולכות בשני שליש אינינג בלבד.

מחר (רביעי) ב-19:30 יתקיים מה שאמור להיות משחק המפתח של הנבחרת בטורניר, כשהיא תפגוש את הבריטים החזקים שהביסו את ליטא 3:14, גם כן בזכות חוק הרחמים. ניצחון יבטיח לישראל את אחד משני המקומות הראשונים, המובילים למיני-פלייאוף שיתקיים ביום שישי על הזכות לעלות אוטומטית לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully