וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: לוק ג'קסון קרוב לסיכום

26.7.2011 / 11:59

בקבוצה מאמינים שהפערים במו"מ עם הפורוורד, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יגושרו ביומיים הקרובים

הפועל ירושלים קרובה לצרף את לוק ג'קסון, ובקבוצה מעריכים שהוא יסכם סופית את תנאיו בקרוב. אתמול פרסמנו שהפורוורד האמריקאי נמצא על הכוונת של האדומים, ולמרות שתנאי החוזה טרם סוכמו בין הצדדים ועדיין קיימים פערים במשא ומתן, בירושלים מאמינים שהסיכום יושג ביומיים הקרובים.

בירושלים ממשיכים לחפש סנטר זר לסגל, ולעודד קטש הוצע הסנטר האמריקאי טרנט פלייסטד (2.11, 25), ששיחק בעונה שעברה במדי ז'לגיריס קובנה. פלייסטד הוא בוגר מכללת BYU משנת 2008, ונבחר באותה שנה במקום ה-46 בדראפט ה-NBA על ידי סיאטל. למרות זאת פלייסטד מעולם לא שיחק ב-NBA ועבר באירופה במדי ביילה, זאדאר, סדויטה זאגרב וכאמור ז'לגיריס במדיה רשם בעונה שעברה 7.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוליג.

ג'קסון (29, 2.01 מ'), בוגר מכללת אורגון, שיחק אשתקד באיידהו סטמפיד מה-NBDL, ובעונה הקודמת הוא שיחק בפרארה האיטלקית. ג'קסון הוא היחיד בהיסטוריה של מכללת אורגון שנמצא בין 10 המובילים בתשע קטגוריות סטטיסטיות שונות.

ב-2004 נבחר השחקן במקום ה-10 בדראפט ה-NBA על ידי קליבלנד, ושיחק 46 משחקים בשנתיים במדי הקאבלירס. ב-2006 עבר ללוס אנג'לס קליפרס ולטורונטו, ובעונת 2007/8 שיחק במיאמי היט וקלע 5.6 נקודות בממוצע ב-14 משחקים.

הפועל ירושלים עדיין מנסה להשאיר את יוגב אוחיון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully