וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לא להרגיז את טקסס

26.7.2011 / 10:42

הריינג'רס יצאו מהפאנק עם 6:20 גדול על מינסוטה. הפסד 16 ברציפות לסיאטל, סן דייגו ניצחה את קליף לי ופילדלפיה

איאן קינסלר שחקן טקסס ריינג'רס. Tony Gutierrez, AP
קינסלר והריינג'רס לא ממש ריחמו על מינסוטה/AP, Tony Gutierrez

איאן קינסלר וטקסס ריינג'רס לא ממש מצאו את עצמם עם המחבט לאחרונה, וביום ראשון הושתקו על ידי ברט ססיל וטורונטו. זה הספיק להם כדי להשתלט על ניק בלקבורן ומינסוטה, בדרך לניצחון גדול 6:20. קינסלר חבט להומראן, אחת מארבע החבטות שלו במשחק, והכניס ארבעה רצים הביתה. מייקל יאנג עם הומר משלו, מייקל קדאייר, האאוטפילדר של הטווינס, הגיש את האינינג השמיני במשחק ועשה זאת בצורה סבירה, כשיצא ממנו ללא ספיגת ריצות.

קנזס סיטי ציננה את ההתלהבות של בוסטון עם ניצחון 1:3, שהושג לאחר 14 אינינגים. חמישה אינינגים ושליש לג'ון לסטר, שחזר מפציעה ארוכה. היאנקיז התעללו בסיאטל 3:10 והנחילו למארינרס הפסד 16 ברציפות, הומראן מספר 4 העונה לדרק ג'יטר ו-27 למארק טשיירה. ג'ורדן וולדן פישל באינינג האחרון, קליבלנד ניצחה את לוס אנג'לס איינג'לס 2:3. אוקלנד ניצחה את טמפה ביי 5:7 ושיקגו וייט סוקס המשיכה לסגור פערים ב-AL מרכז עם ניצחון 3:6 על דטרויט, הפער בין השתיים עומד על 3.5 משחקים.

פיטסבורג לא נבהלה מההגעה לאטלנטה וניצחה 1:3, כשג'יימס מקדונלד מכיש תשעה חובטים בסטרייקאאוט בחמישה אינינגים ושליש של עבודה. הפייראטס צמודים בפסגת ה-NL מרכז לסנט לואיס, שגברה בבית 5:10 על יוסטון. קולבי ראסמוס, המועמד לטרייד מהקרדינלס, חבט להומר במשחקו השני ברציפות. גראנד סלאם לקרלוס לי מהאסטרוס.

בפילדלפיה התגברה סן דייגו על קליף לי, ניצחה 4:5 וסיימה רצף של עשרה הפסדים לפיליז. ארבעה אינינגים בלבד ללי בהופעה חלשה שבה הרשה עשר חבטות. ניו יורק מטס ניצחה בסינסינטי 2:4 עם שישה אינינגים ושני שלישים מוצלחים של אר איי דיקי, לוס אנג'לס דודג'רס עברה את קולורדו 5:8, הומר ושלוש ריצות לאנדרה אית'ייר.

קולבי ראסמוס שחקן סנט לואיס קרדינלס. Jeff Roberson, AP
זה רק נהיה גרוע יותר עבור איצ'ירו והמארינרס/AP, Jeff Roberson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully