וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גולסה, ימפולסקי ועוסמאן תורגלו בהרכב

25.7.2011 / 20:07

גולסה עדיין בספק למשחק של חיפה מול מאריבור. ההחלטה: לאחר האימון המסכם. אם יהיה כשיר, יפתח במקום ימפולסקי

יומיים בלבד נותרו עד המשחק מול מאריבור, ובמכבי חיפה מתחילים להגביר את קצב האימונים. המאמן אלישע לוי בחר לערוך היום (שני) אימון ערב, כשמחר תקיים האלופה אסיפה טקטית ואימון מסכם. בינתיים, נראה כי ההרכב של לוי כמעט סגור. בויאן שראנוב הסרבי תורגל שוב בין הקורות, ובהגנה לא צפויים שינויים מיוחדים, כשאייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, יוריצה בוליאט וטאלב טואטחה תורגלו גם היום. בקישור האחורי צפויים לפתוח עלי עוסמאן ודלה ימפולסקי, אך הדבר תלוי במידת כשירותו של אייל גולסה.

הקשר עדיין סובל מכאבים ונמצא בספק למשחק, אך תורגל הערב בהרכב שכלל 12 שחקנים, ורק אם יהיה כשיר הוא ישחק וככל הנראה יתפוס את מקומו של ימפולסקי. אלישע לוי יחליט סופית בתום האימון המסכם. בחלק הקדמי נראה שעידן ורד ישחק בעמדת השחקן החופשי השמורה ליניב קטן, ויאם עמאשה ומוחמד גדיר יאיישו את האגפים ובחוד יוצב ולדימיר דבאלישווילי. שחקן במכבי חיפה העריך עוד לפני האימון: "אלישע רוצה כנראה לנצל את המהירות של עמאשה וגדיר. הם שחקנים מהירים ויוכלו להפיק הרבה בתפקיד הזה. ורד הוא שחקן קלאסי לתפקיד של קטן".

במהלך השבוע היו ללוי לא מעט התלבטויות. המאמן רצה לבחון מקרוב באיזה כושר נמצא עוסמאן שעבר ניתוח (החליט להישאר עם שני הבלמים הזרים בתפקידם הטבעי כדי שימשיכו לעבוד על תיאום), מהי רמת המוכנות של שראנוב (לדעתו נמצא בכושר טוב מדוידוביץ') ומי יפתח בעמדה של יניב קטן (אתמול תרגל את ורד, אך ייתכן שגולסה יפתח בעמדה הזאת).

במהלך האסיפה הקרין אלישע לוי וידאו של היריבה ואמר לשחקניו: "מאריבור היא קבוצה מהירה וחזקה, אנחנו חייבים ללחוץ אותם גבוה. במשחק כזה, כששחקנים חסרים, לא אכפת לי מה אומרים. שכל אחד ייתן הכל ושנוכל להגיע לשלב הפלייאוף בראש שקט".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully