וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הסכמה עקרונית עם יוגב אוחיון

25.7.2011 / 16:20

הגארד נפגש עם ראשי האלופה, הביע הסכמה לשחק בה ומסתמן שיחתום ל-3 שנים. גורמים בקבוצה: "הייתה פגישה מאוד חיובית"

הנהלת מכבי תל אביב נפגשה היום (שני) עם יוגב אוחיון בכדי לפתור את המחלוקות בין הצדדים. אוחיון הביע הסכמה עקרונית לשחק במדים הצהובים בעונה הבאה, ומסתמן שיחתום לשלוש שנים, אך עם זאת, נותרו מספר פרטים לסגור בדרך לחתימה. גורם במכבי הבהיר לאחר הפגישה: "מאמין שיוגב יחתום ביום-יומיים הקרובים, אולי אפילו בשעות הקרובות. הוא נפגש היום עם ההנהלה והוא מאוד קרוב לחתימה". גורם נוסף הוסיף כי הפגישה "הייתה חיובית מאוד, אנחנו מאוד אופטימיים".

כזכור, המחלוקת העיקרית עסקה באופציית היציאה לחו"ל: במכבי רוצים להחתים את השחקן על חוזה לשלוש שנים ללא אופציה כזו, ואילו השחקן אינו מעוניין לסגור את האפשרויות לצאת מחוזהו במשך תקופה כל כך ארוכה. במכבי שבו והדגישו היום שבחוזהו של אוחיון לא תהיה אופציה כזו.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט, רוצה מאוד לראות את השחקן בקבוצה ואף שוחח עימו מספר פעמים בשבועות האחרונים במטרה לשכנעו להצטרף. עם זאת, יש להדגיש כי הפועל ירושלים עדיין מהווה אופציה עבור השחקן, ששיחק בה בשנתיים האחרונות אולם המו"מ בין הצדדים לא צלח. למרות זאת, עודד קטש מעוניין מאוד לראות את אוחיון ממשיך ומקווה להתפתחויות.

הפועל ירושלים במאמץ אחרון להשארת יוגב אוחיון

לידיעה הראשונה על ההתעיינות של מכבי תל אביב ביוגב אוחיון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully