וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תיפרד מאריק בנאדו ושמעון גרשון לפני יוון

25.7.2011 / 15:26

טקס הוקרה ייערך לשני הבלמים של הנבחרת לפני ההתמודדות עם היוונים. בנאדו: "שמח שיש לי זכות להיפרד מהקהל"

ההתאחדות לכדורגל תיפרד משמעון גרשון ואריק בנאדו במשחקה הקרוב של נבחרת ישראל מול יוון ב-2 בספטמבר בבלומפילד. ההתמודדות עם היוונים תחתום את משחקי הבית של נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2012, ובהתאחדות מצאו לנכון לעשות כבוד לשני הבלמים הוותיקים במשחק זה.

בנאדו בן ה-37 הודיע על פרישה בחודש יוני האחרון בשל סיבות רפואיות. הבלם נחשב לאחד משחקני ההגנה הישראלים הגדולים ששיחקו כאן, והוא שיאן ההופעות בנבחרת הלאומית עם 94 משחקים במדים הכחולים-לבנים. בליגה שיחק בנאדו במדי מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, עימן זכה בתשע אליפויות וארבעה גביעים.

"אני מתרגש מאוד", אמר בנאדו לאתר ההתאחדות לכדורגל. "אני רוצה להודות להתאחדות ולאנשי הנבחרת על הכבוד שהם נותנים לי. המשחק מול יוון חשוב מאוד לנבחרת ישראל ואני מקווה מאוד שהנבחרת תצליח במשחק הזה ותעפיל לאליפות אירופה. אני בטוח שאתרגש מאוד במעמד הזה, זה כבוד גדול בשבילי שנפרדים ממני במשחק כזה חשוב. תמיד אהבתי את הנבחרת ובשבילי הנבחרת הייתה תמיד מעל הכל. אני שמח שיש לי את הזכות להיפרד מהקהל הישראלי ומהנבחרת במשחק כזה חשוב".

גרשון פרש מכדורגל בספטמבר 2010 בהיותו בן 33, גם כן בעקבות בעיות רפואיות. לבלם הוותיק 50 הופעות במדי נבחרת ישראל. בליגה שיחק גרשון במדי הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, עימן זכה בשלוש אליפויות וחמישה גביעים.

"הרבה מהחוויות שלי כשחקן וכאדם עברו דרך נבחרות ישראל בגילאים השונים", נזכר גרשון, "מאז שהייתי ילד, דרך הנבחרת הצעירה ועד לנבחרת הבוגרת, שזה השיא עבור כל שחקן בישראל. אין דבר גדול מההרגשה של שחקן נבחרת, שמדינה שלמה תומכת בך. אני מאוד מתרגש להיפרד מהנבחרת בצורה רשמית ועוד במשחק כל כך חשוב ואטרקטיבי, לכבוד הוא לי וזה בעצם הזמן של הדור הבא. אני מאחל לנבחרת בהצלחה ומחזיק אצבעות שיצליחו".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון התייחס לפרידה משני הבלמים, ואמר: "מדובר בשני שחקנים שללא ספק הטביעו את חותמם על הכדורגל הישראלי, הן בקבוצות שלהם והן בנבחרת ישראל. אריק ושמעון מהווים מודל לחיקוי עבור הדור הצעיר שלנו ואני מאחל להם הצלחה ובריאות".

לאתר ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully