וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: התקפת המשולש

25.7.2011 / 8:17

פיטסבורג ניצחה את סנט לואיס 3:4 וצמודה אליה ואל מילווקי בפסגת ה-NL מרכז. הפסד 15 ברציפות לסיאטל, בבוסטון

שופט הבייסבול ג'ון הירשבק לאחר שנפגע מכדור. Gene Puskar, AP
ביום שבו רוברטו אלומאר נכנס להיכל, הנמסיס הוותיק שלו ג'ון הירשבק נפגע מכדור בפיטסבורג/AP, Gene Puskar

פיטסבורג פייראטס לא ממש מתכוונת להרים ידיים. הפיראטים ניצחו אמש את סנט לואיס 3:4 בעשרה אינינגים, והם צמודים לקרדינלס ולמילווקי, שהפסידה בסן פרנסיסקו 2:1, בראש ה-NL מרכז. לכולן מאזן דומה - חמישה ניצחונות יותר מהפסדים.

הנתון הפיקנטי, אם אפשר לקרוא לזה כך, הוא פגיעת הכדור בשופט המשחק ג'ון הירשבק, שנזקק לטיפול רפואי. זה קרה בלילה שבו הוצג רוברטו אלומאר יחד עם ברט בליילוון ופאט גיליק בהיכל התהילה. להירשבק ואלומאר יש היסטוריה מפורסמת, כשב-1996, במהלך עימות ביניהם, ספג השופט יריקה בפניו מהשחקן. הוא הספיק לאורך השנים לסלוח לו על כך.

ארבע חבטות של ג'סטין אפטון עזרו לאריזונה לנצח את אובלדו חימנז וקולורדו 0:7. רוי האלאדיי חזר מהופעה קצרה בשיקגו ועם שמונה אינינגים חזקים הכניע את סן דייגו ב-3:5 של פילדלפיה על הפאדרס. הפיליז רחוקים כעת שישה משחקים מאטלנטה, שנוצחה בסינסינטי 4:3. שיקגו קאבס עברה את יוסטון 4:5 ופלורידה עשתה זאת באותה תוצאה מול המטס. שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים של צ'אד בילינגסלי עזרו ללוס אנג'לס דודג'רס לגבור על וושינגטון 1:3.

ב-AL מרכז, דטרויט ניצחה את מינסוטה 2:5 ופתחה פער של שני משחקים על קליבלנד, שנוצחה על ידי שיקגו וייט סוקס 4:2. הגרביים מרוחקים 4.5 משחקים מהפסגה. ברט ססיל מטורונטו הרשים עם תשעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים עוצמתיים, הבלו ג'ייז השתיקו את מחבטי טקסס המפחידים 0:3. שבעה אינינגים טובים של אלכס קוב העניקו לטמפה ביי ניצחון 0:5 על קנזס סיטי.

בוסטון הייתה בדרך לרמוס את סיאטל, אבל המארינרס ביצעו חצי קאמבק בסיוע גראנד סלאם של ברנדן ריאן. זה לא עזר להם, כשהרד סוקס ניצחו 8:12 והנחילו לסיאטל את הפסדה ה-15 ברציפות. מריאנו ריברה סבל מיום חלש על הגבעה, אבל הצליח עדיין איכשהו לשמור על ניצחון הפסים 5:7 על אוקלנד. לוס אנג'לס איינג'לס גברה בבולטימור על האוריולס 3:9, הפער בינה לבין טקסס עומד על שלושה משחקים.

ברט ססיל שחקן טורונטו בלו ג'ייז. Tony Gutierrez, AP
את מי מפחידים המחבטים של טקסס? לא את ברט ססיל/AP, Tony Gutierrez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully